Jump to content
wspolpraca

Współpracujmy - to takie proste!

Jeśli terroryści i antyterroryści potrafią się dogadać, to my również możemy! Jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy i chętnie podejmiemy rozmowy.

Zagłosuj na nasze serwery

Zagłosuj na nasze serwery

Jedno kliknięcie dla każdego serwera, a jak wpsiera jego rozwój. Zagłosuj na nasze serwery, odpowiedz w temacie i zgarnij reputację w ramach wdzięczności za pomoc!

Ustaw skiny na serwerach CS2

Ustaw skiny i kosy na serwerach

Już nic prostszego, jak przejście na skiny.ngnw.pl dzieli Cię od ustawienia ulubionych skinów na naszych serwerach CS2!

Zagłosuj na nasze serwery

Dołącz do grupy Steam

Dołącz do naszej grupy Steam i zyskuj na tym! Będąc na grupie zyskujesz: więcej kredytów podczas gry na serwerach oraz jesteś na bieżące ze wszystkimi wydarzeniami na sieci!

Zagłosuj na nasze serwery

Odwiedź naszego Facebooka

NGNW.pl działa również na Facebooku! Publikujemy tam treści, co najmniej raz w tygodniu i pojawiają się tam kody doładowujące konta w sklepiku, warto być na bieżąco!

Zagłosuj na nasze serwery

Zakup VIP lub kredytów

Kupno usług na ulubionym serwerze to nie tylko korzyści w grze dla gracza, ale także wsparcie serwera i jego rozwoju. Wesprzyj serwer kupując VIP a przedłużąjąc go otrzymasz 10% rabat.

Regulamin Forum


EXTREMAAAAA

Recommended Posts

  • Owner

Regulamin forum NGNW.PL

Będąc użytkownikiem NGNW.PL (niegraszniewygrasz.pl) zobowiązujesz się do przestrzegania poniższego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

 

1. Zasady ogólne

  • Rejestrując się na forum, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych podanych w formularzu oraz na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.
  • Używanie e-maili tymczasowych do rejestracji jest zabronione, konta będą permanentnie banowane.
  • Wszelkie treści, grafiki dostępne na forum są własnością NGNW.PL, kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody Administracji jest zabronione.
  • NGNW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy oraz za treści pobrane z forum - pozostają one własnością autorów. 
  • Każdy użytkownik może posiadać jedno konto. Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy Administracja udzieliła takowego pozwolenia, wtedy dozwolona ilość konto to: 2.
  • Złamanie jakiegokolwiek punkty regulaminu może zakończyć się otrzymaniem ostrzeżenia lub bana. (patrz pkt. "Ostrzeżenia")
  • Zakaz umieszczania treści pornograficznych, rasistowskich i ogólnie uchodzących za gorszące.
  • Zakaz umieszczania linków i innych materiałów, które mogą urazić i/lub pomawiać innego użytkownika.
  • Wszelkie niejasności, błędy w interpretacji regulaminu zgłaszamy do Administracji.
  • Na forum obowiązują zasady netykiety.

2. Rejestracja na forum / użytkownicy / pisanie tematów i postów

  • Rejestracja jest całkowicie dobrowolna i bezpłatna. Niezarejestrowanie konta skutkuje licznymi ograniczeniami, m.in.: brak dostępu do części forum, brak możliwości komentowania tematów oraz udzielania się na czacie.
  • Rejestrując się na forum, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych podanych w formularzu oraz na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.
  • Nick nie może zawierać: a) reklamy, b) znaków specjalnych (dozwolone są: litery A-Z, cyfry: 0-9 w dowolnych kombinacjach) c) treści uchodzących za gorszące.
  • Nakaz używania takiego samego nicku na forum, jak i w grze.
  • Każdy użytkownik może posiadać jedno konto. Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy Administracja udzieliła takowego pozwolenia, wtedy dozwolona ilość konto to: 2.
  • Użytkownik akceptując regulamin zobowiązuje się do korzystania z forum zgodnie z zachowaniem; zasad moralnych, netykiety, nie naruszając polskiego prawa.
  • Jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z Administracją forum.
  • Administracja ma prawo do zmiany nicku użytkownika, jeśli ten łamie regulamin. Użytkownik zostanie powiadomiony o zmianie nicku wraz z pouczeniem w wiadomości prywatnej.
  • Przed napisaniem tematu skorzystaj z wyszukiwarki, aby upewnić się, czy Twój problem nie został już rozwiązany. 
  • Pisząc temat zwróć uwagę na to, czy robisz to w odpowiednim dziale. Tematy będące w nieodpowiednich działach będą przenoszone lub usuwane.
  • Zadbaj, aby Twój temat był atrakcyjny i nie wprowadzał nikogo w błąd. Nazwa tematu musi być adekwatna do jego treści (zapoznaj się z przykładami poniżej).
  1. Poprawna nazwa tematu: [Propozycja nowych skinów na Only Mirage] - Cześć, znalazłem kilka ciekawych skinów, które uważam, że warto dodać na serwerze. Proszę o Wasze zdanie.
  2. Niepoprawna forma: [Propka OM] - Cześć, znalazłem kilka ciekawych skinów, które uważam, że warto dodać na serwerze. Proszę o Wasze zdanie.
  • Staraj się pisać zgodnie z zasadami języka polskiego, jeśli masz z tym problemy, skorzystaj np. z programu Word - zadbaj o to, aby inni użytkownicy zrozumieli, co chcesz im przekazać.
  • Nigdy nie używaj koloru czerwonego. Jest on przeznaczony do użytku dla Administracji forum (od rangi Globalny Moderator wzwyż). Wyjątek stanowi rozpiska werdyktu dema przez UBT, wówczas czerwonego koloru można użyć do oznaczenia tzw. spalonych akcji.
  • Przestrzegaj zasad netykiety; nie pisz odpowiedzi w stylu - haha, lol, omg itd.
  • Jeżeli wypowiadasz się w podaniu, podaj co najmniej 3 argumenty, dlaczego jesteś na tak, lub na nie. Nie cytuj innych odpowiedzi, nie używaj sformułowań "jak wyżej", "temat wyczerpany przez...", "w 100% zgadzam się z..." itd.
  • Nie wypowiadaj się we własnych podaniach. Jeśli chcesz odpowiedzieć na czyjeś argumenty użyj opcji "edytuj", oznacz daną osobę i jej odpowiedz. Użytkownicy wypowiadający się we własnych podaniach będą upominani notatką od Moderatora lub ostrzeżeniem.
  • Pisz zwięźle i na temat - jeśli Twój temat ma charakter poboczny, napisz go w dziale "Pogaduchy".
  • Wszystkie tematy muszą zostać zamknięte po 7 dniach od ostatniej wypowiedzi.
  • Wszystkie tematy przenosimy do archiwum po upływie co najmniej 2 tygodni (np. od zamknięcia podania).
  • Na forum obowiązuje jednakowe wzory we wszystkich działach, nie modyfikuj ich bez zgody Administracji (dot. właścicieli serwerów, opiekunów serwerów).

3. Ostrzeżenia / taryfikator ostrzeżeń

  • Za sytuacje, w których użytkownik dopuścił się złamania regulaminu forum, Administratorzy oraz Moderatorzy będą udzielać w pierwszej kolejności notatek zawierających upomnienia słowne (w postach) lub nadawać ostrzeżenia, kiedy dojdzie do nagminnego łamania regulaminu w krótkim odstępie czasowym. Wybrane tematy i posty mogą zostać usunięte wyłącznie w przypadku złamania więcej niż 2 punktów regulaminu. Użytkownik zostanie o tym fakcie poinformowany w powodzie ostrzeżenia.
  • Użytkownicy łamiący regulamin podczas złości, frustracji, czy w wyniku banów, blokad, prywatnych zatargów z innymi użytkownikami będą karani podwójną ilością ostrzeżeń, a w skrajnych przypadkach również banowani permanentnie.
  • W przypadku łamania regulaminu forum w krótkim odstępie czasowym, Administratorzy lub Moderatorzy mogą nałożyć karę wymierzoną indywidualnie - zgodnie z przykładem poniżej.
  1. Użytkownik Adam złamał w ciągu godziny cztery punkty regulaminu. Za pierwszym razem Moderacja ostrzegła go słownie wystawiając notkę w poście. Notka jednak nie poskutkowała i Adam złamał regulamin kolejne 3 razy. Moderator podjął decyzję o indywidualnej karze i dodał na konto Adama 5 ostrzeżeń. Dlaczego aż 5? 1 za zignorowanie upomnienia od Moderatora, 3 za każde złamanie regulaminu, 1 dodatkowe za nagminne łamanie regulaminu.
  2. Użytkownik ByQ napisał 4 razy odwołanie od bana w ciągu 30 minut. Pierwsze odwołanie nie posiadało odpowiedniego wzoru, ByQ otrzymał notkę z instrukcja napisania poprawnego odwołania, a jego temat został przeniesiony do kosza. Za drugim razem również nie użył wzoru, za trzecim razem wypełnił go nieprawidłowo, a za czwartym wylał swoją frustrację w stronę Moderacji. ByQ otrzyma łącznie 5 ostrzeżeń. Dlaczego aż 5? 1 za zignorowanie notki, 3 za błędnie napisane tematy i zaśmiecanie forum, 1 dodatkowe za nagminne łamanie regulaminu.
  • Taryfikator ostrzeżeń:
  1. 1/6 ostrzeżeń - charakter upominający, użytkownik nadal zachowuje swobodę korzystania z forum.
  2. 2/6 ostrzeżeń - blokada pisania na 1 godzinę, możliwe zastosowanie moderowanej zawartości przez 60 minut.
  3. 3/6 ostrzeżeń - blokada pisania na 3 godziny.
  4. 4/6 ostrzeżeń - blokada pisania na 1 dzień, moderowana zawartość przez 3 godziny.
  5. 5/6 ostrzeżeń - blokada pisania na 1 dzień, moderowana zawartość przez 2 dni.
  6. 6/6 ostrzeżeń - permanentna blokada na forum.
  • Aby odpracować ostrzeżenie na forum skorzystaj z działu "Odpracuj ostrzeżenie". Zapoznaj się z poniższą instrukcją, jak odpracować ostrzeżenie.
  1. Odpracuj ostrzeżenia poprzez robienie reklam naszej sieci na innych forach (uwaga: zabronione jest korzystanie z botów wykonujących reklamy automatycznie).
  2. Nie używaj reklam wykorzystanych już do odpracowania ostrzeżenia przez Ciebie lub innego użytkownika.
  3. Możesz wykupić odpracowanie ostrzeżenia zgodnie z cennikiem widocznym w ww. dziale.
  • W przypadku zablokowania dostępu do forum (ban permamentny), aby odpracować ostrzeżenie skontaktuj się z Administracją forum.
  • Odpracowania bana (6 ostrzeżeń) możliwe jest dla każdego użytkownika tylko 1 raz (sposoby został opisane w dziale "Odpracuj ostrzeżenie").
  • Osoby posiadające rangi funkcyjne (Opiekun serwera wzwyż) nie mogą posiadać na swoim koncie żadnego ostrzeżenia i mają 7 dni na jego odpracowanie.

4. Pozostałe zagadnienia

  • Zakaz udostępnienia plików zawierających wirusy i treści zakazanych na forum (pornografia, treści gorszące).
  • Awatar i sygnatura nie mogą reklamować innej sieci serwerów. Dozwolone są sygnatury reklamujące wszelkie systemy poleceń/reflinki.
  • Administracja nie ingeruje w wiadomości prywatne użytkowników. Jeśli dany użytkownik wysyła niechciane treści - zablokuj go.
  • Zgłoszenia użytkowników będą rozpatrywane w kolejności: od najstarszego.
  • Kwestie nieporuszone w regulaminie będą rozpatrywane indywidualnie przez Administrację i sukcesywnie opracowywane w regulaminie.
  • Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie forum oraz innych regulaminach. Obowiązkiem Administracji jest poinformowanie użytkownika o wszelkich dokonanych zmianach - będzie to dokonywane przy użyciu notki z datą oraz opisem wprowadzonych zmian.
OCCL22p.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy