Skocz do zawartości
wspolpraca

Współpracujmy - to takie proste!

Jeśli terroryści i antyterroryści potrafią się dogadać, to my również możemy! Jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy i chętnie podejmiemy rozmowy.

Zagłosuj na nasze serwery

Zagłosuj na nasze serwery

Jedno kliknięcie dla każdego serwera, a jak wpsiera jego rozwój. Zagłosuj na nasze serwery, odpowiedz w temacie i zgarnij reputację w ramach wdzięczności za pomoc!

Ustaw skiny na serwerach CS2

Ustaw skiny i kosy na serwerach

Już nic prostszego, jak przejście na skiny.ngnw.pl dzieli Cię od ustawienia ulubionych skinów na naszych serwerach CS2!

Zdobądź skiny od partnera NGNW.pl

Zdobywaj punkty i wymieniaj je na skiny z bestway.gg

Zarejestruj się z kodem "NGNW", zdobywaj punkty za aktywność i wymieniaj je na graffiti, naklejki lub skiny w Counter-Strike 2!

Zagłosuj na nasze serwery

Dołącz do grupy Steam

Dołącz do naszej grupy Steam i zyskuj na tym! Będąc na grupie zyskujesz: więcej kredytów podczas gry na serwerach oraz jesteś na bieżące ze wszystkimi wydarzeniami na sieci!

Zagłosuj na nasze serwery

Odwiedź naszego Facebooka

NGNW.pl działa również na Facebooku! Publikujemy tam treści, co najmniej raz w tygodniu i pojawiają się tam kody doładowujące konta w sklepiku, warto być na bieżąco!

Zagłosuj na nasze serwery

Zakup VIP lub kredytów

Kupno usług na ulubionym serwerze to nie tylko korzyści w grze dla gracza, ale także wsparcie serwera i jego rozwoju. Wesprzyj serwer kupując VIP a przedłużąjąc go otrzymasz 10% rabat.

VIP cs 1.6


Tosia

Rekomendowane odpowiedzi

1. Autor: @ mpN  

2. Zrzut ekranu/demo: 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <stripweapons>
#include <ColorChat>

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
    #include <dhudmessage>
#endif 

new g_ForwardOne;
new sprawdz_vip[64];
new weapon_id;
new rundy;
new gmsgScreenFade

public plugin_init() 
{
	register_plugin("  [ VIP ]  ", "3.0", "mpN`");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "odrodzenie", 1);

	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");

	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "status");
		
	register_clcmd("say /vipy", "VIPy_menu");
	register_clcmd("say /vips", "VIPy_menu");
	register_clcmd("say /vip", "VIP_info");

	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); 	

	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");

	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	
	g_ForwardOne=CreateMultiForward("amxbans_admin_connect", ET_CONTINUE, FP_CELL);

	gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade") 
}

public event_new_round(id)
{
	++ rundy;

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		if(rundy >= 4)
		{
			bronie(id);
		}
		sprawdz_vip[id] = true;
		odrodzenie_hadler(id);
	}
}

public GameCommencing()
{
	rundy = 0;
}

public przywitanie(id)
{
	if(sprawdz_vip[id])
	{
		new g_name[33][33];
		get_user_name(id, g_name[id], charsmax(g_name));
		
		set_dhudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), 1.0, 0.00, 2, 0.1);
		show_dhudmessage(0, "VIP %s wchodzi na serwer!^n",g_name[id]);  
	}
}

public client_authorized(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		sprawdz_vip[id] = true;
		
		new iForwardOne;
		ExecuteForward(g_ForwardOne, iForwardOne, id);
		przywitanie(id);
	}
}

public VIP_info(id)
{
    show_menu(id, 1023, "\r[mPlugins]\w VIP posiada:^n\r•\w Skiny do broni.^n\r•\w 100 armoru.^n\r•\w GRANATY (1 HE, 2 FB, 1 SG).^n\r•\w Zestaw do rozbrajania bomby.^n\r•\w Dodatkowe pieniadze za zabojstwo: 200$.^n\r•\w Prefix [VIP] przed nickiem.^n\r•\w Status VIP w tabeli serwera.^n\r•\w Znajdujesz sie na liscie /vipy.^n\r•\w Zestaw broni.^n\r•\w Dodatkowy skok.", -1, "VIP");	
}	

public client_disconnected(id)
{
	if(sprawdz_vip[id])
	{
		new g_name[33][33];
		get_user_name(id, g_name[id], charsmax(g_name));
		
		set_dhudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), 1.0, 0.00, 2, 0.1);
		show_dhudmessage(0, "^nVIP %s wychodzi z serwera!^n",g_name[id]);
		
		sprawdz_vip[id] = false;
	}
}

public odrodzenie(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		if(rundy >= 4)
		{
			bronie(id);
		}

		sprawdz_vip[id] = true;
		odrodzenie_hadler(id);
	}
	
	if(sprawdz_vip[id] && is_user_alive(id))
	{	
		if(rundy >= 4)
		{
			bronie(id);
		}
			
		sprawdz_vip[id] = true;
		odrodzenie_hadler(id);	
	}	
}

public bronie(id)
{
    if(is_user_alive(id))
	{	
		new menu = menu_create("\r[mPlugins] \wZestaw\r VIP'a:\w", "bronie_hadler");
	
		menu_additem(menu, "\wAK47 \r+ \wDEAGLE \r+ \wGRANATY");
		menu_additem(menu, "\wM4A1 \r+ \wDEAGLE \r+ \wGRANATY");
		menu_additem(menu, "\wAWP \r+ \wDEAGLE \r+ \wGRANATY");
		menu_additem(menu, "\wFAMAS \r+ \wDEAGLE \r+ \wGRANATY");
		menu_additem(menu, "\wMP5 \r+ \wDEAGLE \r+ \wGRANATY");
		menu_additem(menu, "\wGAILL \r+ \wDEAGLE \r+ \wGRANATY");

		menu_display(id, menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

public bronie_hadler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(is_user_alive(id))
	{
		switch(item)
		{
			case 0:
			{
				StripWeapons(id, Primary );
				
				give_item(id, "weapon_ak47");
				give_item(id, "ammo_762nato");
				
				new he_granade = (user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) : 0);
				give_item(id, "weapon_hegrenade");
				++ he_granade;
		
				new fb_granade = (user_has_weapon(id, CSW_FLASHBANG) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG) : 0);
				give_item(id, "weapon_flashbang");
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
				++ fb_granade;
		
				new sg_granade = (user_has_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE) : 0);
				give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				++ sg_granade;

				weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
				
				if(weapon_id)
				{
					cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
				}
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
				deagle(id);			
			}
			case 1:
			{
				StripWeapons(id, Primary );
				
				give_item(id, "weapon_m4a1");
				give_item(id, "ammo_556nato");

				new he_granade = (user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) : 0);
				give_item(id, "weapon_hegrenade");
				++ he_granade;
		
				new fb_granade = (user_has_weapon(id, CSW_FLASHBANG) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG) : 0);
				give_item(id, "weapon_flashbang");
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
				++ fb_granade;
		
				new sg_granade = (user_has_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE) : 0);
				give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				++ sg_granade;				
				
				weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
				
				if(weapon_id)
				{
					cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
				}
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
				deagle(id);				
			}
			case 2:
			{
				StripWeapons(id, Primary );
				
				give_item(id, "weapon_awp");
				give_item(id, "ammo_338magnum");

				new he_granade = (user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) : 0);
				give_item(id, "weapon_hegrenade");
				++ he_granade;
		
				new fb_granade = (user_has_weapon(id, CSW_FLASHBANG) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG) : 0);
				give_item(id, "weapon_flashbang");
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
				++ fb_granade;
		
				new sg_granade = (user_has_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE) : 0);
				give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				++ sg_granade;				
				
				weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
				
				if(weapon_id)
				{
					cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
				}
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
				deagle(id);
			}
			case 3:
			{
				StripWeapons(id, Primary );
				
				give_item(id, "weapon_famas");
				give_item(id, "ammo_762nato");
				
				new he_granade = (user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) : 0);
				give_item(id, "weapon_hegrenade");
				++ he_granade;
		
				new fb_granade = (user_has_weapon(id, CSW_FLASHBANG) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG) : 0);
				give_item(id, "weapon_flashbang");
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
				++ fb_granade;
		
				new sg_granade = (user_has_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE) : 0);
				give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				++ sg_granade;

				weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id);
				
				if(weapon_id)
				{
					cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25);
				}
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
				deagle(id);							
			}
			case 4:
			{
				StripWeapons(id, Primary );
				
				give_item(id, "weapon_mp5navy");
				give_item(id, "ammo_762nato");
				
				new he_granade = (user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) : 0);
				give_item(id, "weapon_hegrenade");
				++ he_granade;
		
				new fb_granade = (user_has_weapon(id, CSW_FLASHBANG) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG) : 0);
				give_item(id, "weapon_flashbang");
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
				++ fb_granade;
		
				new sg_granade = (user_has_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE) : 0);
				give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				++ sg_granade;

				weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id);
				
				if(weapon_id)
				{
					cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
				}
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120);
				deagle(id);							
			}
			case 5:
			{
				StripWeapons(id, Primary );
				
				give_item(id, "weapon_galil");
				give_item(id, "ammo_762nato");
				
				new he_granade = (user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) : 0);
				give_item(id, "weapon_hegrenade");
				++ he_granade;
		
				new fb_granade = (user_has_weapon(id, CSW_FLASHBANG) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG) : 0);
				give_item(id, "weapon_flashbang");
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
				++ fb_granade;
		
				new sg_granade = (user_has_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE) : 0);
				give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				++ sg_granade;

				weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_galil", id);
				
				if(weapon_id)
				{
					cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 35);
				}
				
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALI, 90);
				deagle(id);							
			}
		}
	}
	else
	{
		ColorChat(id, TEAM_COLOR,"^x04[VIP]^x03 Musisz byc zywy!");
	}
	
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public deagle(id)
{
	StripWeapons(id, Secondary);
	weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	
	if(weapon_id)
	{
		cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	}
	
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_50ae");
}

public odrodzenie_hadler(id)
{
	if(sprawdz_vip[id] && is_user_alive(id))
	{
		if(get_user_team(id) == 2)
		{
			cs_set_user_defuse(id, 1);
		}
				
        deagle(id);

		new CsArmorType:ArmorType;
		cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id, ArmorType) +100, 100), CS_ARMOR_VESTHELM);
		
		new he_granade = (user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) : 0);
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
		++ he_granade;
		
		new fb_granade = (user_has_weapon(id, CSW_FLASHBANG) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG) : 0);
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
		++ fb_granade;
		
		new sg_granade = (user_has_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE) ? cs_get_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE) : 0);
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		++ sg_granade;
	}
}

public CmdStart(id, uc_handle)	
{
	static moze_skoczyc;
	
	if(!is_user_alive(id) || !(sprawdz_vip[id]))
	{
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id))
	{
		moze_skoczyc &=  ~(1<<id)  
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
	{
		
		moze_skoczyc |= (1<<id)	
	}	
	return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new hs = read_data(3);

    new szWeapon[32]
    read_data(4, szWeapon, charsmax(szWeapon))

	if(sprawdz_vip[killer] && is_user_alive(killer))
	{
		new kasa = cs_get_user_money(killer);
		cs_set_user_money(killer, kasa + (hs ? 200 : 200));

	    message_begin(MSG_ONE, gmsgScreenFade, _, killer)
	    write_short(1<<10)
	    write_short(1<<10)
	    write_short(0x0000)
	    write_byte(0)
	    write_byte(0)
	    write_byte(200)
	    write_byte(75)
	    message_end()
	}
}

public status()
{
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(sprawdz_vip[id])
	{
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}

public VIPy_menu(id)
{	
	if(ilosc_osob() == 0)
	{
		ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[VIP]^x03 Na serwerze nie ma zadnego^x04 VIP'A!");
	}
	else
	{
		new w_tytule[128];
		new name[33][33];
		formatex(w_tytule, charsmax(w_tytule), "\r[mPlugins] \wVIP'y na serwerze: \w[\y%i\w]", ilosc_osob());
		
		new menu = menu_create(w_tytule, "kontakt_hadler");
		
		for(new i = 0; i <= 32; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i) || !sprawdz_vip[i])
			{
				continue;
			}
			
			new num[3];
			get_user_name(i, name[i], 32);
			num_to_str(i, num, 2);
			menu_additem(menu, name[i], num);
		}
		
	    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\r[x]\w Wyjdz");
	    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\r[<]\w Poprzednia Strona");
	    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\r[>]\w Nastepna Strona");

		menu_display(id, menu);
	}
}

public ilosc_osob()
{
	new ilosc;
	
	for(new i = 0; i <= 32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i) || !sprawdz_vip[i])
		{
			continue;
		}
		
		ilosc ++;
	}
	
	return ilosc;
}

public kontakt_hadler(id,menu,item)
{	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt)
{	
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!sprawdz_vip[id])
	{
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new szTmp[192];
	new szTmp2[192];
	get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
	
	new szPrefix[64];
	formatex(szPrefix,charsmax(szPrefix),"^x04[VIP]^x03");
	
	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
	{
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
	}
	else
	{
		new szPlayerName[64];
		get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
		
		get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera tre�� wys�anej wiadomo�ci
		set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerowa�, gdy� gra wykorzysta wiadomo�� podw�jnie co mo�e skutkowa� crash'em 191+ znak�w.
		
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
	}
	
	set_msg_arg_string(2, szTmp2);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

3. Pobierz: https://megawrzuta.pl/download/1569b465d7f7fe8ff3cefc051b373d29.html 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Drosz zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności | Regulamin forum NGNW.pl