Skocz do zawartości
wspolpraca

Współpracujmy - to takie proste!

Jeśli terroryści i antyterroryści potrafią się dogadać, to my również możemy! Jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy i chętnie podejmiemy rozmowy.

Zagłosuj na nasze serwery

Zagłosuj na nasze serwery

Jedno kliknięcie dla każdego serwera, a jak wpsiera jego rozwój. Zagłosuj na nasze serwery, odpowiedz w temacie i zgarnij reputację w ramach wdzięczności za pomoc!

Ustaw skiny na serwerach CS2

Ustaw skiny i kosy na serwerach

Już nic prostszego, jak przejście na skiny.ngnw.pl dzieli Cię od ustawienia ulubionych skinów na naszych serwerach CS2!

Zdobądź skiny od partnera NGNW.pl

Zdobywaj punkty i wymieniaj je na skiny z bestway.gg

Zarejestruj się z kodem "NGNW", zdobywaj punkty za aktywność i wymieniaj je na graffiti, naklejki lub skiny w Counter-Strike 2!

Zagłosuj na nasze serwery

Dołącz do grupy Steam

Dołącz do naszej grupy Steam i zyskuj na tym! Będąc na grupie zyskujesz: więcej kredytów podczas gry na serwerach oraz jesteś na bieżące ze wszystkimi wydarzeniami na sieci!

Zagłosuj na nasze serwery

Odwiedź naszego Facebooka

NGNW.pl działa również na Facebooku! Publikujemy tam treści, co najmniej raz w tygodniu i pojawiają się tam kody doładowujące konta w sklepiku, warto być na bieżąco!

Zagłosuj na nasze serwery

Zakup VIP lub kredytów

Kupno usług na ulubionym serwerze to nie tylko korzyści w grze dla gracza, ale także wsparcie serwera i jego rozwoju. Wesprzyj serwer kupując VIP a przedłużąjąc go otrzymasz 10% rabat.

Regulamin forum NGNW.pl

Będąc użytkownikiem NGNW.pl (niegraszniewygrasz.pl) zobowiązujesz się do przestrzegania poniższego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

1. Zasady ogólne

  1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z zapoznaniem się oraz zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
  2. Administracja ma prawo dokonywania zmian w regulaminie w dowolnym momencie i bez informowania o tym użytkownika.
  3. Użytkownik musi mieć ukończone 13 lat, aby korzystać z forum. Osoby, które nie spełniają tego kryterium, nie powinny rejestrować się na forum.
  4. Każdy użytkownik może posiadać jedno konto. Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy administracja udzieliła takowego pozwolenia, wówczas dozwolona ilość kont to: 2.
  5. Wszystkie materiały na stronie, takie jak grafiki, teksty i logotypy należą do NGNW.pl i są objęte prawem autorskim. Kopiowanie, modyfikacja, dystrybucja lub używanie ich bez zgody właściciela jest zabronione.
  6. Zabrania się udostępniania reklam, reflinków innych niż NGNW.pl poza wyznaczonym do tego działem, tj. "zareklamuj się".
  7. Kwestie nieujęte w tym regulaminie nie będą podlegały dowolnym interpretacjom i zostaną ocenione indywidualnie przez administrację forum oraz opracowane w regulaminie.
  8. Administracja forum zastrzega sobie prawo do zablokowania konta użytkownika bez konieczności podawania przyczyny.

2. Rejestracja, konta oraz ich personalizacja

  1. Nick nie może zawierać: a) reklamy, b) znaków specjalnych (dozwolone są: litery A-Z, cyfry: 0-9 w dowolnych kombinacjach) c) treści uchodzących za gorszące.
  2. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany nicku użytkownika w przypadku naruszenia regulaminu. O zmianie oraz pouczeniu użytkownik zostanie poinformowany poprzez wiadomość prywatną lub ostrzeżenie.
  3. Na forum obowiązuje nakaz używania takiego samego nicku, jak w grze.
  4. Każdemu użytkownikowi przysługuje jedna darmowa zmiana nicku, zgodnie z zapisami "zmień nick".
  5. Konta bez zweryfikowanego adresu e-mail będą usuwane po 14 dniach od rejestracji. Użytkownicy muszą zweryfikować swój adres e-mail, aby zabezpieczyć konto i uniknąć jego usunięcia.
  6. Sygnatura użytkownika nie może być zbyt obszerna ani zajmować zbyt dużo miejsca w postach. Powinna być estetyczna i nie zakłócać korzystania z forum innym użytkownikom. Administracja ma prawo edytować lub usuwać sygnatury, które łamią te zasady lub pogarszają czytelność tematów.
  7. Zakaz umieszczania gif'ów w sygnaturach odtwarzających muzykę bez wiedzy użytkownika, który przegląda temat.
  8. Użytkownik ma możliwość zgłoszenia prośby o usunięcia swojego konta poprzez "Ustawienia konta" -> "Bezpieczeństwo konta" i wypełnienie stosownego formularza. Po prawidłowym przesłaniu prośby, konto zostanie usunięte w ciągu 30 dni.
  9. Po usunięciu swojego konta użytkownik nie może zakładać nowego konta przez okres 3 miesięcy od daty usunięcia.

3. Treści publikowane na forum

  1. Na forum zabrania się publikowania treści obraźliwych, faszystowskich, nazistowskich, rasistowskich, zastraszających, naruszających prywatność, prawa autorskie oraz materiałów pornograficznych lub podobnych. Zabrania się także kopiować tematy (np. poradniki) z innych for o zbieżnej tematyce. Posty łamiące te zasady będą natychmiast usuwane, a ich autorzy mogą zostać ukarani, włącznie z trwałą blokadą dostępu do forum. (1 ostrzeżenie = WARN x5 | 2 ostrzeżenie = stała blokada konta)
  2. Na forum zabrania się publikowania wirusów, cheatów, skryptów oraz innych treści zagrażających bezpieczeństwu użytkowników. Posty zawierające takie materiały będą natychmiast usuwane, a ich autorzy mogą podlegać karom zgodnie z taryfikatorem kar zawartym w regulaminie. (1 ostrzeżenie = WARN x5 | 2 ostrzeżenie = stała blokada konta)
  3. Nadmierne używanie Caps Locka w postach na forum jest zabronione. Pisanie całych wiadomości lub ich dużych fragmentów wielkimi literami uchodzi za krzyk, co może być uznane za niegrzeczne i zakłócające komunikację. Użytkownicy powinni stosować standardowe formatowanie tekstu, aby utrzymać przyjazną atmosferę na forum. (1 ostrzeżenie = upomnienie słowne (notatka) | 2 ostrzeżenie = WARN | 3 ostrzeżenie = WARN x2)
  4. Zadbaj, aby publikowane treści były atrakcyjne i nie wprowadzały nikogo w błąd. Temat musi być napisany w odpowiednim dziale, a jego nazwa adekwatna do jego treści. Przestrzegaj zasad netykiety; nie pisz odpowiedzi w stylu - haha, lol, omg itd. (1 ostrzeżenie = upomnienie słowne (notatka) | 2 ostrzeżenie = WARN | 3 ostrzeżenie = WARN x2)
  5. Jeżeli wypowiadasz się w podaniu, podaj co najmniej 3 argumenty, dlaczego jesteś na tak, lub na nie. Zakazuje się bycia tzw. "neutralem" - taka opinia nie wnosi nic do oceny kandydata, a więc nie jest w żaden sposób merytoryczna, ani przydatna. Nie cytuj innych odpowiedzi, nie używaj sformułowań "jak wyżej", "temat wyczerpany przez...", "w 100% zgadzam się z..." itd. (1 ostrzeżenie = upomnienie słowne (notatka) | 2 ostrzeżenie = WARN | 3 ostrzeżenie = WARN x2)
  6. Nie wypowiadaj się we własnych podaniach. Jeśli chcesz odpowiedzieć na czyjeś argumenty użyj opcji "edytuj", oznacz daną osobę i jej odpowiedz. Użytkownicy wypowiadający się we własnych podaniach będą podlegać karom zgodnie z taryfikatorem kar zawartym w regulaminie. (1 ostrzeżenie = upomnienie słowne (notatka) | 2 ostrzeżenie = WARN | 3 ostrzeżenie = WARN x2)
  7. Jeśli publikowana treść (ciekawostka, artykuł, poradnik) nie jest Twojego autorstwa, musisz podać źródło, z którego pochodzi materiał. (1 ostrzeżenie = upomnienie słowne (musisz podać źródło) | 2 ostrzeżenie = WARN + usunięcie tematu)
  8. Zakaz używania koloru czerwonego - jest on przeznaczony do użytku administracji (od rangi moderator wzwyż). Wyjątek stanowi rozpiska werdyktu dema przez UBT, wówczas czerwonego koloru można użyć do oznaczenia tzw. "spalonych akcji". (1 ostrzeżenie = upomnienie słowne (notatka) | 2 ostrzeżenie = WARN | 3 ostrzeżenie = WARN x2)
  9. Administracja ma prawo do edycji lub usunięcia wpisów, które naruszają regulamin forum. Administracja na prośbę użytkownika poinformuje o przyczynie takiej decyzji. (1 ostrzeżenie = upomnienie słowne (musisz edytować temat / usunięcie tematu przez administrację) | 2 ostrzeżenie = WARN | 3 ostrzeżenie = WARN x2)
  10. Zakaz sztucznego nabijania reputacji oraz przyznawania jej bez uzasadnienia. Użytkownicy powinni przyznawać reputację (reakcje) tylko za rzeczywiste osiągnięcia, wkład w społeczność lub pomoc innym. (1 ostrzeżenie = upomnienie słowne | 2 ostrzeżenie = WARN + wyzerowanie reputacji | 3 ostrzeżenie = stała blokada konta)
  11. Zakaz sztucznego nabijania czasu online poprzez używanie m.in. wtyczek, które automatycznie odświeżają forum. (1 ostrzeżenie = upomnienie słowne | 2 ostrzeżenie = WARN + wyzerowanie czasu online | 3 ostrzeżenie = stała blokada konta)
  12. Na całym forum oraz we wszystkich działach obowiązuje zasada 1 temat = 1 problem/propozycja/błąd. (1 ostrzeżenie = upomnienie słowne (musisz edytować temat / usunięcie tematu przez administrację) | 2 ostrzeżenie = WARN | 3 ostrzeżenie = WARN x2)
  13. Wszystkie tematy muszą zostać zamknięte po 7 dniach od ostatniej wypowiedzi i zostać przeniesione do archiwum po upływie co najmniej 2 tygodni (np. od zamknięcia podania, rozpatrzenia propozycji).*
  14. Zakaz nadmiernego, bezcelowego zgłaszania treści. Każde zgłoszenie musi być poparte konkretnym powodem mającym swoje odzwierciedlenie w regulaminie.
  15. Na forum obowiązują jednakowe wzory we wszystkich działach, nie modyfikuj ich bez zgody administracji (dot. właścicieli serwerów, opiekunów serwerów).
  16. Administracja nie ingeruje w wiadomości prywatne między użytkownikami. Jeśli dany użytkownik wysyła niechciane treści - zablokuj go.
  17. Administracja forum nie odpowiada za wypowiedzi użytkowników. Wszystkie zamieszczane treści odzwierciedlają opinie i poglądy ich autorów, a nie administracji. Użytkownicy ponoszą odpowiedzialność za swoje wypowiedzi oraz za wszelkie konsekwencje związane z ich publikacją.

* dotyczy użytkowników posiadających moderację tj. właściciel serwera, opiekun serwera, redaktor, UNBAN™, moderator.

4. Urlopy

  1. Urlop przysługuje każdej osobie z rangą funkcyjną (od rangi admin serwera wzwyż).
  2. Maksymalny czas trwania urlopu wynosi 14 dni, a skorzystać z niego można jeden raz na 30 dni.
  3. Użytkownik biorący urlop zobowiązany jest podać jego faktyczny powód, jeśli podany powód urlopu będzie niezgodny z regulaminem forum, urlop może zostać anulowany.

5. Ostrzeżenia

  1. Za sytuacje, w których użytkownik dopuścił się złamania regulaminu forum, administratorzy oraz moderatorzy będą udzielać w pierwszej kolejności notatek zawierających upomnienia słowne (w postach) lub nadawać ostrzeżenia, kiedy dojdzie do nagminnego łamania regulaminu w krótkim odstępie czasowym. Wybrane tematy i posty mogą zostać usunięte wyłącznie w przypadku złamania więcej niż 2 punktów regulaminu. 
  2. Użytkownicy łamiący regulamin podczas złości, frustracji, czy w wyniku banów, blokad, prywatnych zatargów z innymi użytkownikami będą karani podwójną ilością ostrzeżeń, a w skrajnych przypadkach również banowani permanentnie.
  3. W przypadku łamania regulaminu forum w krótkim odstępie czasowym, administratorzy lub moderatorzy mogą nałożyć karę wymierzoną indywidualnie - zgodnie z poniższym przykładem: użytkownik Adam złamał w ciągu godziny cztery punkty regulaminu. Za pierwszym razem moderacja ostrzegła go słownie wystawiając notkę w poście. Notka jednak nie poskutkowała i Adam złamał regulamin kolejne 3 razy. Moderator podjął decyzję o indywidualnej karze i dodał na konto Adama 5 ostrzeżeń. Dlaczego aż 5? 1 za zignorowanie upomnienia od moderatora, 3 za każde złamanie regulaminu, 1 dodatkowe za nagminne łamanie regulaminu.
  4. Ostrzeżenia można odpracować zgodnie z zasadami opisanymi w dziale "odpracuj ostrzeżenie".
  5. W przypadku zablokowania dostępu do forum (ban permanentny) jedyną możliwością przywrócenia dostępu do forum jest wykupienie odbanowania.
  6. Użytkownik, który utracił swoje przywileje (np. konto VIP) w skutek trwałej blokady dostępu do forum nie ma prawa do zwrotu kosztów związanych z ich wcześniejszym wykupieniem.
  7. Osoby posiadające rangi funkcyjne (od rangi admin serwera wzwyż) nie mogą posiadać na swoim koncie żadnych ostrzeżeń.
  8. Wszystkie ostrzeżenia są trwałe i każde ostrzeżenie skutkuje innymi ograniczeniami:
    • 1/6 ostrzeżeń - charakter upominający, użytkownik nadal zachowuje swobodę korzystania z forum.
    • 2/6 ostrzeżeń - blokada pisania na 1 godzinę, możliwe zastosowanie moderowanej zawartości na 2 godziny.
    • 3/6 ostrzeżeń - blokada pisania na 3 godziny.
    • 4/6 ostrzeżeń - blokada pisania na 1 dzień, moderowana zawartość przez 24 godziny.
    • 5/6 ostrzeżeń - blokada pisania na 1 dzień, moderowana zawartość przez 48 godzin.
    • 6/6 ostrzeżeń - trwała blokada dostępu do forum.

6. Chatbox

  1. Czat służy do rozmów w luźnej atmosferze - zakazuje się wszczynania kłótni, prowokacji, publicznego wyjaśniania spraw prywatnych oraz obrażania innych użytkowników.
  2. Dozwolone jest przeklinanie w racjonalnej (umiarkowanej) ilości pod warunkiem, że wulgaryzmy nie są kierowanie w stronę innych osób lub używane w sposób prowokacyjny/obraźliwy.
  3. Zakaz nadmiernego używania emotikon, Caps Lock we wpisach, pisania więcej niż 3 wiadomości pod rząd oraz proszenia do wypowiedzi w podaniu, odwołaniu itd.
  4. Taryfikator kar: 
    • Reklamowanie innych sieci i serwerów - (1 ostrzeżenie = BAN PERMANENTNY
    • Nadużywanie przekleństw, Caps Lock, emotikon, pisanie więcej niż 3 wiadomości pod rząd lub zachęcanie do wypowiedzi w podaniach, odwołaniach - (1 ostrzeżenie = upomnienie słowne | 2 ostrzeżenie = BLOKADA CZATU 30-60 min. | 3 ostrzeżenie = BLOKADA CZATU 60-120 min. oraz WARN x1)
    • Wszczynanie kłótni, prowokacje, publiczne wyjaśnianie spraw prywatnych, obrażanie użytkowników - (1 ostrzeżenie = upomnienie słowne | 2 ostrzeżenie = BLOKADA CZATU 60-120 min. | 3 ostrzeżenie = BLOKADA CZATU 120-1440 min. oraz WARN x2)

 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności | Regulamin forum NGNW.pl