Skocz do zawartości
wspolpraca

Współpracujmy - to takie proste!

Jeśli terroryści i antyterroryści potrafią się dogadać, to my również możemy! Jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy i chętnie podejmiemy rozmowy.

Zagłosuj na nasze serwery

Zagłosuj na nasze serwery

Jedno kliknięcie dla każdego serwera, a jak wpsiera jego rozwój. Zagłosuj na nasze serwery, odpowiedz w temacie i zgarnij reputację w ramach wdzięczności za pomoc!

Ustaw skiny na serwerach CS2

Ustaw skiny i kosy na serwerach

Już nic prostszego, jak przejście na skiny.ngnw.pl dzieli Cię od ustawienia ulubionych skinów na naszych serwerach CS2!

Zdobądź skiny od partnera NGNW.pl

Zdobywaj punkty i wymieniaj je na skiny z bestway.gg

Zarejestruj się z kodem "NGNW", zdobywaj punkty za aktywność i wymieniaj je na graffiti, naklejki lub skiny w Counter-Strike 2!

Zagłosuj na nasze serwery

Dołącz do grupy Steam

Dołącz do naszej grupy Steam i zyskuj na tym! Będąc na grupie zyskujesz: więcej kredytów podczas gry na serwerach oraz jesteś na bieżące ze wszystkimi wydarzeniami na sieci!

Zagłosuj na nasze serwery

Odwiedź naszego Facebooka

NGNW.pl działa również na Facebooku! Publikujemy tam treści, co najmniej raz w tygodniu i pojawiają się tam kody doładowujące konta w sklepiku, warto być na bieżąco!

Zagłosuj na nasze serwery

Zakup VIP lub kredytów

Kupno usług na ulubionym serwerze to nie tylko korzyści w grze dla gracza, ale także wsparcie serwera i jego rozwoju. Wesprzyj serwer kupując VIP a przedłużąjąc go otrzymasz 10% rabat.

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/03/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Pod osłoną nocy Valve wypuściło duży update do Counter-Strike’a 2, który zawiera mnóstwo zmian. Gracze mogą już otwierać szampany, ponieważ aktualizacja przywraca utęsknione mapy z warsztatu! Mapy warsztatowe wracają Wielu graczy czekało na ten moment. Valve w swojej trzygigabajtowej aktualizacji w końcu wprowadziło do Counter-Strike’a 2 mapy z warsztat. Ponadto serwery społeczności będą mogły hostować mapy warsztatowe. Poszerza to opcje m.in. o stworzenie dedykowanych serwerów do nauki granatów na podstawie map poradnikowych z warsztatu. Ponadto deweloperzy wprowadzili nowe komendy ułatwiające prowadzenie serwerów oraz naprawili kilka błędów w rozgrywce. Drobne korekty teksturowe wprowadzono na Inferno. [WARSZTAT] Włączono przesyłanie map CS2 do warsztatu. Serwisy społeczności mogą hostować mapy warsztatowe. Dodano funkcje chropowatości i metaliczności farby według koloru do wykończeń Solid Color, Spray-Paint i Hydrographic w edytorze przedmiotów. Dodano opcję przełączania automatycznej korekcji kolorów PBR dla wszystkich typów naklejek w edytorze przedmiotów. Różne aktualizacje systemu pomocy edytora przedmiotów, w tym komenda “mat_fullbright 10” do testowania automatycznej korekcji kolorów PBR. Różne aktualizacje narzędzi warsztatowych. [ROZGRYWKA] Naprawiono błąd, który ignorował polecenia użytkownika w słabych warunkach sieciowych. Naprawiono błąd, który powodował, że broń strzelała szybciej niż zamierzono. Naprawiono błąd, który powodował, że klient pokazywał kilka strzałów dla jednego rzeczywistego strzału. Naprawiono błąd, w którym gracze nie zachowywali broni między dodatkowymi rundami w dogrywce. Naprawiono kilka błędów, w których upuszczona broń wypadała z przestrzeni rozgrywki (przyp. red. – poza mapę lub niewidzialne tekstury) W trybie pierwszoosobowym martwi gracze będą teraz widzieć swoje ciało w miejscu śmieci z uwzględnieniem opóźnienia serwera. Wdrożono zmianę, która powoduje, że wabiki współgrają estetycznie z dymem. Granaty dymny mają teraz minimalny czas działania zapalnika, aby zapobiec przedwczesnej detonacji dymu w szczelinach. Ataki nożem będą teraz traktować wrogów priorytetowo i będą trafiać członków drużyny tylko wtedy, gdy w zasięgu nie będzie żadnych wrogów. Ataki nożem nie przewidują już efektów obrażeń ani dźwięków. Ataki nożem natychmiast po zmianie na nóż zawsze będzie zadawał pełną liczbę obrażeń. [MAPY] Inferno Naprawiono przycinanie w różnych obszarach. Naprawiono różne mikroszczeliny pojawiające się na mapie. Naprawiono znikające siatki w skyboxie. Usunięto ptaki, które często były mylone z nadlatującymi granatami. [SERWERY] Dodano parametr “sv_maxuptimelimit”, aby zażądać wyłączenia serwera po określonej liczbie godzin pracy. Obsługa parametru “sv_maxuptimelimit” w celu losowego wybierania limitu czasu działania na instancję w zakresie np. parametr wiersza “sv_maxuptimelimit 48-72” zażąda od instancji serwera gry samoczynnego wyłączenia w ciągu 48 – 72 godzin poprzez wydanie polecenia “sv_shutdown” na serwerze gry. Dodano zapisy dziennika uruchamiania serwera gry. Serwery będą teraz wyświetlać na czasie globalne wiadomości, gdy gracze potwierdzą otrzymanie nowo zdobytych przedmiotów podczas połączenia z serwerem. Naprawiono błąd pokazujący 100% utratę pakietów natychmiast po połączeniu. Naprawiono błąd, w wyniku którego ping mógł być bardziej zaniżony niż wynik rzeczywistej ilości pingu. [INNE] Poprawiono renderowanie naklejek. Dodano ilość zwycięstw i potrzebne zwycięstwa do kafelków mapy w menu trybu rywalizacji . Naprawiono różne błędy skinów i naklejek. Naprawiono różne drobne błędy interfejsu HUD. Naprawiono różne błędy interfejsu podglądania przedmiotów. Naprawiono błąd skina na nogach agenta ‘Trapper Aggressor’. Poprawiono wydajność animacji graczy na kliencie i serwerze. Zmieniono kanister granatu dymnego na materiał chromowany. Opcja ‘Zwiększ kontrast gracza” nie ma już zastosowania do martwych graczy. Dostosowano wartość progową głosu mikrofonu. Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. Welcome back, Community maps: https://t.co/flqSZnyfoy — CS2 (@CounterStrike) November 2, 2023 Artykuł Mapy z warsztatu wracają do gry – Aktualizacja CS2 02/11/2023 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
    1 punkt
  2. Polowa gniotow od amazon prime i disney... przy tym można tylko zasypiac w trasie
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności | Regulamin forum NGNW.pl