NGNW.pl
BOT-
Posts
82 -
Joined
-
Last visited
Never -
Days Won
1 -
Chatbox entries
0 -
Donations
0.00 PLN
NGNW.pl last won the day on November 6 2023
NGNW.pl had the most liked content!
Recent Profile Visitors
566 profile views
NGNW.pl's Achievements
Newbie (1/14)
26
Reputation
-
Równo po tygodniowej przerwie Valve sprezentowało graczom kolejnego update’a. Najnowsza aktualizacja CS2 odnosi się do Perfect World Majora w Szanghaju, prognozowania obrażeń, map – przede wszystkim Traina i Overpassa, a także 'różnych’. Aktualizacja CS2 równo po tygodniu Dokładnie tydzień temu w Counter-Strike’u 2 ukazała się aktualizacja, która przede wszystkim wprowadziła naklejki z okazji Perfect World Majora w Szanghaju. Jej następczyni dokonała zmian w konkretnie dwóch autografach. Nie obyło się także bez zajęcia się Trainem i Overpassem. Pierwsza grudniowa aktualizacja do CS2 ważyła w sumie 1,26 GB. [MAJOR SZANGHAJ] Zaktualizowano naklejki graczy MIBR z autografami Lucaozyego i brnz4na. (Od teraz dostępna jest naklejka drugiego z graczy, która zastąpiła jednocześnie autograf Lucaozyego – przyp. red.) Naprawiono błąd interfejsu użytkownika, który umożliwiał upuszczanie logo drużyn w Pick’Em poza jego centrum dzięki użyciu obydwóch przycisków myszy. Można już typować elimination stage Majora w Szanghaju w ramach Pick’Em Challenge. [PROGNOZOWANIE OBRAŻEŃ] Prognozowane ragdolle, które nie zostały potwierdzone lub skorygowane przez serwer w krótkim czasie, od teraz będą przywracane. [MAPY] Train Zwiększono dokładność kolizji kilku modeli. Overpass Zastąpiono balustradę w Heavenie ścianą. Dodatkowe ulepszenia widoczności w Heavenie. Edin Zaktualizowano do najnowszej wersji z warsztatu społeczności (notatka dotycząca aktualizacji). Palais Zaktualizowano do najnowszej wersji z warsztatu społeczności (notatka dotycząca aktualizacji). [RÓŻNE] Naprawiono opcję renderowania widoczności „zwiększ kontrast gracza”, która czasami ujawniała części graczy lub broni przez cienkie powierzchnie. Dodano ustawienie r_allow_low_gpu_memory_mode umożliwiające uruchamianie narzędzi CS2 Workshop Tools w warunkach małej ilości GPU. Naprawiono różne błędy w programie Hammer. Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. Release Notes for today are up: https://t.co/sEZK8QT3dB — CS2 (@CounterStrike) December 3, 2024 Artykuł Zmiany na Train i Overpass, a także w autografach – Aktualizacja CS2 3/12/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
Tydzień. Dokładnie tyle musieliśmy czekać na to, by do kultowego FPS-a zawitał kolejny update. Kiedy jednak aktualizacja CS2 już się ukazała, to dość pokaźnych rozmiarów. Na tapet deweloperzy wzięli przede wszystkim wprowadzenie wszystkiego, co związane ze startującym lada moment Perfect World Majorem w Szanghaju. Na tym jednak nie poprzestali, ponieważ do poprawek i zmiany doszło na Trainie. Ciekawą zmianą jest także możliwość wypożyczenia wszystkich skinów, również z tych skrzynek, które debiutowały jeszcze za czasów CS:GO. Wyczekana aktualizacja CS2 Tym razem Valve nie kazało długo czekać. Należy wręcz powiedzieć więcej. Deweloperzy zza oceanu nie spóźnili się z premierą naklejek na Majora, który już 30 listopada rozpocznie się w Szanghaju. Jednak jak dodawać aktualizację do Counter-Strike’a, to konkretną. Dlatego też nowa paczka waży ponad 1,5 GB i nie ogranicza się wyłącznie do przedmiotów i kampanii związanej z oficjalnie wspieranym turniejem. Zmiany i poprawek doczekał się Train. Wiele także wydarzyło się wśród rozgrywki czy adnotacji. [SHANGHAI 2024 MAJOR] Szanghaj Major Hub jest już dostępny. Odwiedź hub, żeby zakupić przedmioty turniejowy, zagrać w Pick’Em Challenge i nie tylko. Zakup Szanghaj 2024 przepustkę widza, aby otrzymać ulepszoną monetę Szanghaj 2024. Dzięki aktywowanemu karnetowi możesz ulepszać swoją monetę i zdobywać dodatkowe pakiety pamiątkowe, grając w Pick’Em Challenge. Ponadto, pojawisz się w tabeli liderów Active Pass, gdzie możesz porównać swoje wyniki Pick’Em Challenge ze swoimi znajomymi. Wszyscy gracze statusem Prime mogą obstawić Pick’em za darmo! Jednak aby ukończyć wyzwania i zdobyć nagrody z etapu wydarzenia, musisz kupić przepustkę widza przed rozpoczęciem tego etapu. [ZESSTAWY MUZYCZNE] Nowy zestaw utworów “Ay Hey” autorstwa zespołu Perfect World jest już dostępny do kupienia w grze w wersji standardowej oraz StatTrak. [ROZGRYWKA] Dodano ustawienie “sv_quantize_movement_input”. Domyślnie włączone, by uniemożliwić graczom korzystanie z analogowych powiązań w celu poruszania się z ułamkowymi prędkościami, których gra nie jest w stanie obsłużyć. W przypadkach, kiedy serwery przełączają niektóre zasady trybu gry z turniejowego na deathmatch i z powrotem do trybu turniejowy w trakcie meczu, broń nie będzie już znikać po upuszczeniu na ziemię. Należy jednak pamiętać, że przełączenie zasady gry bez przeładowywania mapy nie jest ogólnie obsługiwanym procesem dla serwerów społecznościowych. [ADNOTACJE] Dodano obsługę wyłączania tła tekstu. Dodano obsługę innych typów granatów niż dymne. Zwiększono limit node ze 100 to 300. Naprawiono annotation_delete_previous_node, który nie czyścił efektów cząsteczkowych. [RÓŻNE] Dodano możliwość wypożyczania broni ze wszystkich poprzednich skrzynek z bronią CS:GO. Dodano ustawienia zasad wymuszające kolejność tików delta u klienta, mianowicie sv_deltaticks_enforce and sv_deltaticks_log, co powinno pomóc w diagnozowaniu konfiguracji powodujących rozłączenia spowodowane nieprawidłową kolejnością tików delta. Naprawiono przypadek, w którym na czacie mógł pojawić się niezlokalizowany prefiks #SLOT. Dodano odniesienie do implementacji serwera internetowego Counter-Strike Broadcast Playcast: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Broadcast#Reference_Playcast_Webserver_Implementation [MAPY] Basalt Zaktualizowano do najnowszej wersji z warsztatu społeczności (notatki o aktualizacji pod tym linkiem). Train Naprawiono różne luki na mapie. Ulepszenia dokładności kolizji. Dodano blokery do pociągu na obszarze bombowym B, żeby uniknąć niesprawiedliwych kątów. Różne poprawki wizualne. Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. Release Notes for today: https://t.co/szmvvRPKS9 — CS2 (@CounterStrike) November 27, 2024 Artykuł Naklejki już w grze, wszystkie skiny do wypożyczenia, zmiana na Train – Aktualizacja CS2 27/11/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
Deweloperzy Valve chyba dostali ostatnio podwyżkę, bo pracują jak nigdy! Przed chwilą pojawiła się kolejna aktualizacja CS2, w której dokonano kolejnych poprawek m.in. na Trainie. Środa wieczór i humor gituwa, bo Valve wypuściło kolejną aktualizację do CS2! Co prawda nie jest to jakaś wielka łatka, ale dokonano kilka poprawek, w tym w gameplayu czy co najważniejsze, na Trainie. Wszystkie zmiany, które wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2 możecie zobaczyć poniżej. Dzisiejsza aktualizacja CS2 – lista zmian [ ROZGRYWKA ] – Naprawiono przypadek, w którym rozłączony gracz mógł powodować pojawienie się modelu CT poltergeista na środku mapy. – Model gracza, który się rozłącza, teraz natychmiast popełnia “samobójstwo” po wykryciu rozłączenia, zamiast pozostawać przez dodatkowe 10 sekund w określonych warunkach. – Naprawiono przypadek, w którym przewidywanie obrażeń było nieprawidłowe z powodu zmiany kąta widzenia w trakcie serii strzałów. – Kompensacja opóźnień jest teraz uruchamiana przy strzelaniu do członków drużyny, gdy opcja mp_teammates_are_enemies jest włączona, nawet jeśli mp_friendlyfire jest wyłączone. [ INTERFEJS ] – Naprawiono niespójności w układzie wyświetlania rang i profili graczy. [ MAPY ] Train – Zaktualizowano dźwięki w tle menu głównego. – Ulepszono poruszanie się wokół drabin. – Naprawiono różne szczeliny na mapie. – Naprawiono zjawisko nakładania się tekstur w różnych miejscach. Inferno – Naprawiono różne dziury. – Dostosowano clipping w kilku miejscach. – Naprawiono różne błędy tekstur. Nuke – Naprawiono miejsce, w którym gracze mogli utknąć. Office – Naprawiono przypadek, w którym gracz z drużyny terrorystów mógł się pojawić w powietrzu. Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. https://t.co/R1WHPP7bfO pic.twitter.com/A4uPOQkukf — CS2 (@CounterStrike) November 20, 2024 Artykuł Poprawki, poprawki i jeszcze raz poprawki – Aktualizacja CS2 20/11/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
Dzień po dużej aktualizacji do Counter-Strike’a 2 spodziewać się można było kolejnej, w głównej mierze z łatkami i poprawkami. Tak też się dzieje. Valve po wprowadzeniu do gry Traina, pod odsłoną nocy na 15 listopada postanowiło dołożyć wiele poprawek. Najnowsza aktualizacja CS2 to nie tylko jednak udoskonalenia, ale także pojedyncze modyfikacje na ‘pociągach’. Aktualizacja CS2, której można było się spodziewać Przypomnijmy, że w nocy ze środy na czwartek do Counter-Strike’a 2 zawitał długo wyczekiwany Train. Ten nie tylko do gry powrócił w odświeżonej szacie graficznej. Nie brakuje wielu przemeblowań i rekonstrukcji samej mapy. Więcej o ostatniej dotychczasowej aktualizacji CS2 znaleźć można tutaj. [PRZEWODNIKI PO MAPACH] Naprawiono błąd, w wyniku którego brakujący tekst w języku użytkownika nie był przywracany do języka angielskiego. [MAPY] Train Naprawiono różne problemy z kolizjami, w tym większą wierność odwzorowania pomarańczowego pociągu na obszarze bombowym B. Drobne poprawki rozciągania tekstur. Naprawiono różne luki na mapie. Wyłączone kolizję gracza w radiu. Zaktualizowano dźwięk radia. Dodano klip vphysics do przerwy w platformie w miejscu odrodzenia terrorystów dla niezdarnych graczy. Gracze mogą teraz dostać się na szczyt skrzyń na zewnątrz longdoga (longdog to nowa nazwa wcześniejszego Popdoga – przyp. red.). Ovperass Naprawiono błąd oświetlenia obszaru bombowego B. Naprawiono błąd dźwięku związanego z krokami na błotnistych powierzchniach. Basalt Mapa została zaktualizowana do najnowszej wersji z warsztatu społeczności (konkretny opis zmian tutaj). Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. Release Notes for today are up: https://t.co/xZNbHu46TC — CS2 (@CounterStrike) November 14, 2024 Artykuł Zmiany i udoskonalenia na Train i Overpass – Aktualizacja CS2 15/11/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
Wow, co to jest za wieczór. Dzisiejsza aktualizacja CS2 przejdzie do historii, to jest już pewne. Najważniejsza informacja to powrót mapy Train do CS2! Train w CS2, to jest fakt. Przed chwilą pojawiła się aktualizacja CS2, która wprowadza Train do gry. Nie jest to jednak jedyna zmiana, bowiem Valve dopracowało również system obrażeń i animacji, a także dokonało wielu zmian na mapie Overpass. Pełną listę zmian, które wprowadza najnowsza aktualizacja CS2 możecie zobaczyć poniżej: Train, zmiany na Overpassie i poprawki strzelania – najnowsza aktualizacja CS2: [ PREDYKCJA OBRAŻEŃ ] -Dodano ustawienia predykcji obrażeń. Predykcja obrażeń pozwala klientom natychmiast odtwarzać efekty dźwiękowe/wizualne zadawanych obrażeń bez oczekiwania na potwierdzenie serwera. Może to sprawić, że strzelanie będzie bardziej responsywne, ale wiąże się z ryzykiem błędów (np. przez odrzut, oznaczenie przeciwnika lub śmierć, o której klient jeszcze nie wie). -Efekty strzałów w ciało (domyślnie wyłączone), strzałów w głowę (domyślnie wyłączone) oraz efekt ragdolla po zabiciu (domyślnie włączone) można włączyć lub wyłączyć osobno. -Predykcja obrażeń nie działa przy wysokim pingu. [ ANIMACJA ] -Zaktualizowano animację trzecioosobową, która odtwarza się, gdy gracz zostaje oślepiony granatem błyskowym. Teraz animacja dokładnie odzwierciedla poziom widoczności gracza, a pozycja z ręką zakrywającą oczy pojawia się tylko przy całkowitym oślepieniu. -Naprawiono przypadek, w którym nogi nie były prawidłowo animowane podczas otrzymywania obrażeń. [ GRAFIKA ] -Dodano ambient occlusion dla nóg z perspektywy pierwszej osoby, aby lepiej wpasować je w otoczenie. -Optymalizacje wydajności efektów koktajli Mołotowa i zapalających. [ GRANATY ] -Dodano oznaczenia osi do znaczników celownika ustawienia granatów. -Podgląd rzutu granatem pokazuje efekt skoku, gdy przycisk skoku jest wciśnięty. [ PRZEWODNIKI MAP ] -Dodano przewodnik po mapie Train, który demonstruje cztery proste ustawienia granatów dla terrorystów. Aby załadować przewodnik po mapie, przejdź do Graj → Trening i włącz „Załaduj przewodniki map”. -Dodano komendy annotation_*, które umożliwiają tworzenie, zapisywanie i ładowanie węzłów oraz plików przewodników map, przechowywanych w /annotations/. [ RÓŻNE ] -Nowe ustawienia gry dotyczące mieszania mapy radaru i przejrzystości tła. -Naprawiono przypadek, w którym postępy z wcześniej ukończonej przepustki Armory były widoczne podczas aktywacji nowej przepustki. -Naprawiono regresję z wprowadzaniem tekstu chińskiego przez Metody Wprowadzania Microsoftu. -CSTV pozwala teraz ustawić tv_delay i tv_delay1 na wartość mniejszą niż 6 sekund. -Numer szablonu Charma jest teraz dostępny w opisach Charma. [ MAPY ] Train Dodano mapę Train do trybów Rywalizacja, Casual i Deathmatch. Mapy społecznościowe -Dodano Basalt i Edin do trybów Rywalizacja, Casual i Deathmatch. -Dodano Palais i Whistle do trybu Wingman. -Usunięto Thera, Mills, Assembly i Memento ze wszystkich trybów gry. Ancient -Naprawiono błędy oświetlenia. -Naprawiono luki kolizyjne. -Naprawiono złe miejsca na strzały przez ściany. -Naprawiono miejsce, w którym gracz mógł utknąć. Italy -Naprawiono problematyczne miejsca do wzmocnień. Mirage -Naprawiono pikselowy podgląd. Overpass -Aktualizacje wizualne obszaru kanałów i B-site. -Przebudowa mechaniki spadania z nieba. -Optymalizacje wydajności, zwłaszcza w obszarze kanałów i B-site. -Dodano znak blokujący złą linię widzenia z długiego wzmocnienia do CT spawn. -Usunięto mały płot przy krawędzi obszaru piknikowego, który utrudniał widoczność stacji kolejowej. -Usunięto geometrię pod zniszczoną ciężarówką, która wyglądała jak nogi gracza. -Zamieniono okna na nieprzezroczyste powierzchnie w stacji kolejowej, aby usunąć złe linie widzenia. -Usunięto drzewo, które zakłócało linię widzenia. -Przesunięto jedno z wieczek skrzyń na A-site, aby zablokować złą linię widzenia. -Usunięto lampy, które mogły wyglądać jak głowy graczy na A-site. -Usunięto drzewa i obiekty wokół parku i stacji kolejowej, które uniemożliwiały graczom wycofanie się do przydatnych -miejsc. -Usunięto ogrodzenie z siatki w alejce, które utrudniało dostrzeżenie graczy. -Dostosowano mgłę i zmniejszono odległość, na której modele postaci zyskują zwiększony efekt widoczności. -Ulepszono wygląd półki w niebie, aby mniej przypominała gracza. -Dostosowano rekwizyty i oświetlenie w niebie, aby zredukować szum i poprawić jasność graczy. -Usunięto ręczny wózek za beczkami na B-site, aby gracze mogli wycofać się do rogu. -Dostosowano kolizję wokół beczek dla lepszego poruszania się graczy. -Dodano światło za beczkami dla lepszej widoczności graczy. -Naprawiono dziwną kolizję beczki, która powodowała niespójne strzały przez ściany. -Naprawiono złe renderowanie graffiti na B-site. -Usunięto betonowy blok za workami z cementem na B-site, aby poprawić poruszanie się graczy. -Ustawiono wiele mniejszych obiektów tak, aby wykluczały ruchy graczy i odbicia granatów. -Naprawiono pikselowe podglądy. -Drobne aktualizacje wizualne na całej mapie. Shoots -Usprawnienia wydajności w niektórych obszarach. And today’s Release Notes. There’s lots: https://t.co/r14s1DUBDD — CS2 (@CounterStrike) November 13, 2024 Każda poprzednia aktualizacja CS2 – sprawdź tutaj Artykuł Train już w grze, poprawki strzelania i spore zmiany na Overpassie – Aktualizacja CS2 14/11/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 2
-
Dziś wieczorem pojawiła się niespodziewana aktualizacja CS2. Najważniejsze nie są jednak zmiany w niej zawarte, a ukryta wskazówka od deweloperów! Od jakiegoś czasu gdy słyszymy o aktualizacji CS2, to liczymy że przyniesie ona powrót mapy Train do gry. Już teraz musimy was zasmucić, bowiem dzisiejsza aktualizacja CS2 niestety nie zawiera tego, na co wszyscy czekamy. W dzisiejszej aktualizacji deweloperzy skupili się na naprawie problemów z opóźnieniami. Pełną listę zmian możecie zobaczyć poniżej: Pełna lista zmian które wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2: [ SIEĆ ] -Naprawiono przypadek podczas sprayu, w którym kompensacja opóźnień nie uwzględniała ustawienia użytkownika -„Buforowanie dla wygładzenia utraty pakietów / wahań”. -Ulepszono synchronizację zegara, aby lepiej radzić sobie z nagłymi skokami opóźnień. [ TELEMETRYCZNY HUD ] -Zmieniono metodę mierzenia jakości sieci, aby określała, jak bardzo sieć negatywnie wpływa na rozgrywkę. Teraz mierzy, jak często utracony jest tick z powodu utraty pakietów lub wahań. -Dodano opcję szczegółowego wyświetlania jakości sieci, która pokazuje surowe dane dotyczące utraty pakietów i wahań. [ O ODCZYTACH JAKOŚCI SIECI ] Przed aktualizacją Armory odczyt jakości sieci w telemetrycznym HUD-zie uznawał pakiety za „złe” w dwóch przypadkach: 1.) Jeśli pakiet został odrzucony. 2.) Jeśli pakiet został dostarczony w niewłaściwej kolejności i nie został skorygowany na stosunkowo niskim poziomie w stosie sieciowym. Była to mało użyteczna metryka z dwóch powodów. Po pierwsze, zaliczała niektóre zdarzenia z nieprawidłową dostawą jako „złe”, mimo że nie miały one negatywnego wpływu na rozgrywkę. Problem ten dotyczył zwłaszcza przestawiania kolejności pakietów. Po drugie, nie uznawała za „złe” pakietów, które docierały z opóźnieniem z powodu wahań sieciowych i miały negatywny wpływ na grę. Po przeanalizowaniu wielu przypadków zacięć rozgrywki u graczy ustaliliśmy, że wahania były przyczyną problemów, a gracze, którzy uważali (słusznie), że ich sieć działała idealnie, nie dostrzegali utraty pakietów. Aby poinformować tych graczy, że wahania mogą być przyczyną zacięć, zmieniliśmy metodę pomiaru w aktualizacji Armory z 2 października 2024 r. Teraz wiadomość była uznawana za „złą”, jeśli została utracona, jeśli pakiety dotarły w niewłaściwej kolejności w sposób, którego nie dało się skorygować, lub jeśli pakiety doświadczyły wahań powyżej progu. Dla graczy na połączeniu z wyraźnymi wahaniami jakość sieci nagle wydawała się znacznie gorsza. Wielu graczy zakładało, że oznaczało to wprowadzenie utraty pakietów. Niestety, ta metoda pomiaru jakości również była wadliwa. Silnik Source 2 automatycznie dodaje buforowanie, aby wygładzić wahania. Dla wielu graczy te automatyczne korekty były wystarczające, a wskaźnik uznawał pakiety z wahaniami za „złe”, mimo że nie miały one negatywnego wpływu na grę.Dzisiejsza aktualizacja zmienia odczyt jakości sieci tak, aby mierzył jedynie zdarzenia sieciowe, które faktycznie negatywnie wpływają na rozgrywkę. Szczegóły znajdują się w FAQ. Today’s release, arriving in notes: https://t.co/VmoIexbMm1 — CS2 (@CounterStrike) November 12, 2024 Każda poprzednia aktualizacja CS2 – sprawdź tutaj Artykuł Aktualizacja o 21? Czemu nie – Aktualizacja CS2 12/11/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
Train w CS2? Jeszcze nie dziś! Choć pojawiła się aktualizacja CS2, to nie wprowadziła ona jednak tego, czego oczekiwaliśmy. Ostatnie kilka dni dla graczy CS2 to prawdziwa droga przez mękę. Valve bez przerwy się z nami bawi, co chwilę zapowiadając powrót mapy Train do gry. Gdy wczoraj odkryto w plikach gry spore zmiany, wszyscy spodziewali się, że kolejna aktualizacja CS2 przyniesie nam to, na co czekamy. Tak się jednak nie stało, a zamiast tego otrzymaliśmy kilka poprawek na Ancient, małe ulepszenia w gameplayu i kilka innych mniejszych modyfikacji. Poniżej możecie zobaczyć pełną listę zmian i poprawek, które wprowadza najnowsza aktualizacja CS2. Fot. Valve Co wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2? [ ROZGRYWKA ] – Wprowadzono różne poprawki do informacji zwrotnych dotyczących trafień pocisków. – Naprawiono przypadek, w którym podczas długiego strzelania kompensacja opóźnienia cofała hitboxy celu bardziej, niż to było widoczne na ekranie. – Skakanie w miejscu na pochyłej powierzchni nie będzie już powodować, że gracze będą się ślizgać na krótkim dystansie. – Naprawiono błąd, który pozwalał na rozbrajanie C4 z dowolnej wysokości. [ ANIMACJE ] – Poprawiono logikę IK (inwersyjnej kinematyki), aby poprawić pozycję stóp w widoku trzecioosobowym, zwłaszcza na pochyłościach. – Naprawiono przypadek, w którym stopy i nogi gracza mogły przesuwać się poza pozycję po zakończeniu animacji podkładania bomby. – Zmniejszono zużycie pasma sieciowego związane z animacjami. [ MATCHMAKING ] – Dodano bardziej szczegółowe statystyki dobierania graczy, którzy szukają meczu w godzinach poza szczytem. [ RÓŻNE ] – Aktywacja Przepustki Zbrojowni nie przyznaje natychmiastowo pierwszego Kredytu Zbrojowni. Wszystkie 40 Kredytów Zbrojowni można zdobyć, grając i zdobywając doświadczenie (XP). [ MAPY ] Office – Poprawiono geometrię w problematycznym rogu skokowym. Ancient – Przebudowano kolizje na schodach do maina na Bombiste A, aby poprawić ruch gracza. – Usunięto drzewo, które tworzyło rozpraszający cień na strefie A. – Dostosowano kolizję, aby lepiej pasowała do widocznej geometrii, co pozwala graczom ściślej przylegać do ścian. – Naprawiono kilka błędów oświetlenia. – Zredukowano cienie, aby zwiększyć wydajność w niektórych obszarach. – Naprawiono miejsca w domu, gdzie można było utknąć. – Naprawiono lukę kolizji na dole rampy B. – Naprawiono znikającą siatkę. Nuke – Naprawiono błędy oświetlenia na niższych ustawieniach graficznych. Anubis – Naprawiono lukę w geometrii. Release Notes are back, and better than ever! Check them out! https://t.co/dIfSgg6sgR — CS2 (@CounterStrike) November 7, 2024 Każda poprzednia aktualizacja CS2 – sprawdź tutaj Artykuł Miał być Train, jest poprawiony Ancient – Aktualizacja CS2 07/11/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
Osoby odpowiedzialne za Counter-Strike’a 2 ani na moment nie stopują. Wydaje się, że deweloperzy w ostatnim okresie chcą za wszelką cenę, nawet małymi patchami minimalizować ilość błędów. Tym razem aktualizacja CS2 przeznaczona na ostatni dzień października 2024 roku naprawia jedną z awarii, a także zwiększa konkretną tolerancję skoku. Najnowsza aktualizacja CS2 pozbywa się awarii To już trzecia aktualizacja do Counter-Strike’a 2 z rzędu. Valve nie chce się zatrzymywać i idzie za ciosem. Mimo że niektóre update’y nie są liczne, jak chociażby ten przeznaczony na ostatni dzień października, tak pozwalają bardzo małymi krokami, ale jednak wydobywać grę z licznych niedoskonałości. [RÓŻNE] Zwiększona tolerancja skoku na ślizganie się po powierzchni, aby naprawić pewne skoki, jak w narożniku na zewnątrz w cs_office. Naprawiono awarię w użyciu pliku stronicowania, gdy inicjalizacja Vulkan się nie powiedzie i gra wraca do DX11. Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. A pair of Release Notes for today’s update: https://t.co/TXb5ZldOQM — CS2 (@CounterStrike) October 30, 2024 Artykuł Naprawiona jedna z awarii – Aktualizacja CS2 31/10/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
Drugi dzień z rzędu Valve zdecydowało się wypuścić update do CS2. Dzisiejsza aktualizacja CS2 jest jednak tylko poprawką błędów, które wynikały ze wczorajszej. Po tym jak wczorajsza aktualizacja CS2 naprawiła większość błędów związanych ze skakaniem, dziś Valve zwróciło uwagę na inne mniejsze poprawki. Usunięto m.in. błąd, który powodował, że postać dosłownie wylatywała poza mapę w niektórych przypadkach, a także dokonano kilku innych korekt. Te dotyczą m.in. granatów dymnych czy trybów Uproszczony i Deathmatch. Co wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2? [RÓŻNE] -Animacja inspekcji pierwszoosobowej w ekwipunku i wyposażeniu będzie teraz odpowiadać ustawieniom modelu widoku w grze i polu widzenia. -Naprawiono regresję z renderowaniem dymu ze starych plików demonstracyjnych. -Naprawiono prawidłowe wyświetlanie raportu uszkodzeń w trybach gry Uproszczony i Deathmatch. -Dodano sv_jump_precision_enable, aby serwery obsługujące określone niestandardowe tryby gry (np. surfowanie) mogły zrezygnować z ulepszeń precyzji skoku. -Naprawiono „Muszę iść, moja planeta mnie potrzebuje”. Today’s Release Notes are up: https://t.co/lOVAQaaGmi — CS2 (@CounterStrike) October 30, 2024 Jeśli chcecie sprawdzić, co zawierała każda poprzednia aktualizacja CS2, to listę wszystkich łatek znajdziecie tutaj. Artykuł Kolejna aktualizacja w tym tygodniu – Aktualizacja CS2 30/10/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 2
-
Skakanie w CS2 będzie w końcu funkcjonować normalnie? To ma sprawić dzisiejsza aktualizacja CS2, w której deweloperzy Valve skupili się właśnie na poprawie tego aspektu gry. Zapraszamy na przegląd zmian, które wprowadzono w dzisiejszej łatce. CS2 grą idealną nigdy nie było, a problemy ze skakaniem to był jeden z wielu jej mankamentów. Deweloperzy Valve zdawali sobie z tego sprawę i pracowali nad rozwiązaniami, czego efektem jest dzisiejsza aktualizacja CS2. Ta przede wszystkim skupia się na naprawie tego elementu gry, ale nie zabrakło też kilku mniejszych poprawek. Pełna lista zmian które wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2: [SKOKI] -Poprawiono spójność wysokości skoku, aby mieściła się w granicach 0,015625 jednostki niezależnie od odległości od początku mapy na współrzędnych (0,0,0). -Wcześniej, zarówno w CS:GO, jak i CS2, wysokość skoku mogła różnić się maksymalnie o 0,03125 jednostki w zależności od odległości od początku mapy. -Poprawiono spójność udanego lądowania na powierzchniach bardzo bliskich maksymalnej wysokości skoku. -Na wysokość skoku nadal wpływa wytrzymałość; podczas korzystania z cl_showpos 2 raportowana jest wytrzymałość przy starcie, a wyniki są oznaczone kolorami w oparciu o możliwą wysokość skoku. -Naprawiono błąd, który powodował, że wyświetlacz cl_showpos czasami pokazywał nieprawidłową wysokość skoku podczas skoków z pochyłych powierzchni. -Naprawiono niektóre przypadki, w których klient był ściągany w dół podczas skoku, ponieważ serwer nie zgodził się z faktem, że skok miał miejsce. [RÓŻNE] -Dostosowano logikę podnoszenia broni w pobliżu C4, traktując priorytetowo rozbrajanie, a nie przypadkowe podniesienie broni. -Wrogowie będą teraz konsekwentnie odtwarzać animację wzdrygnięcia przy najbliższym trafieniu, gdy kula przejdzie przez dwa pola trafienia o równym priorytecie (np. gdy trafiona zostanie zarówno prawa, jak i lewa noga). -Eksplozje granatów HE w dymie usuwają teraz skumulowany efekt zasłony dymnej na graczach znajdujących się w tym dymie w zasięgu eksplozji granatu HE. -Poprawa stabilności. [ MAPY ] Dust 2 -Naprawiono lukę w geometrii. New CS2 Update is out Jumping consistency fixed? pic.twitter.com/saueLWgKEj — Ozzny (@Ozzny_CS2) October 29, 2024 Jeśli chcecie sprawdzić, co zawierała każda poprzednia aktualizacja CS2, to listę wszystkich łatek znajdziecie tutaj. Artykuł Valve naprawia skakanie – Aktualizacja CS2 29/10/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
W ostatnim okresie nie mamy przesadnie prawa do narzekania na aktualizacje do CS2. Valve konsekwentnie naprawia błędy i nie inaczej jest w przypadku patcha przeznaczonego na ostatni piątek października. W nim co prawda doszło jedynie do trzech zmian, ale dwie z nich odnoszą się do granatów. Jedna natomiast do menu głównego. Kolejna aktualizacja CS2, która naprawia błędy To już siódma aktualizacja w samym październiku do CS2. Trzeba przyznać, że Valve zdecydowanie rozpieściło w dziesiątym miesiącu 2024 roku. Wprowadzanie do gry jedynie trzech zmian może zwiastować, że zainteresowanie i chęć usuwania błędów nieco się zwiększyło. Tym razem dwie zmianki odnoszą się bezpośrednio do rozgrywki. [RÓŻNE] Naprawiono błąd, w wyniku którego granaty generowały dźwięki strzału w głowę. Naprawiono błąd, w wyniku którego granaty nie odbijały się od niektórych dynamicznych rekwizytów. Naprawiono błąd, w wyniku którego zwycięzcy Majora w Kopenhadze nie byli wyświetlani na karcie Majors w menu Watch. Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. Release Notes for today are up: https://t.co/3AMc68HCvR — CS2 (@CounterStrike) October 24, 2024 Artykuł Valve naprawia błędy z granatami i Majorem – Aktualizacja CS2 25/10/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
Kolejna aktualizacja CS2 już dostępna w grze! Dziś otrzymaliśmy kilka poprawek na Vertigo oraz małe poprawki w innych kwestiach. Dziś w nocy pojawiła się nowa aktualizacja CS2. Niestety, Valve nie zdecydowało się na dokonanie zbyt wielu zmian, poprawiając jedynie dwa błędy na Vertigo i kilka innych rzeczy. Pełną listę zmian które wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2 znajdziecie poniżej: Czytaj także: VAC usunięty z plików gry? Co kombinują twórcy CS2? [MAPY] Vertigo – Naprawiono problem z kolizją między granatami a obiektem. – Naprawiono exploit związany z przenikaniem przez ścianę. Mills – Zaktualizowano do najnowszej wersji z Community Workshop (notatki z aktualizacji). – Dodano napisy lokalizacyjne dla wywołań miejsc na mapie. [RÓŻNE] – Naprawiono niespójności w ruchu myszy, gdy wymiary renderowania gry były inne niż wymiary okna gry. – Naprawiono błędną animację odrzutu podczas strzelania po stronie klienta. – Naprawiono błędny efekt porażenia z broni Zeus podczas strzelania po stronie klienta. – Naprawiono błąd, w wyniku którego strzały z Zeusa w głowę nie emitowały okrzyku śmierci. [INTERFEJS UŻYTKOWNIKA] – Wyniki poprzednich Majorów są teraz dostępne w zakładce “Majors” w menu “Oglądaj”. Release Notes for today are up: https://t.co/vB4ZqZYfb6 — CS2 (@CounterStrike) October 23, 2024 Artykuł Małe poprawki na Vertigo – Aktualizacja CS2 24/10/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
Noc z wtorku na środę oznacza tylko jedno – nowy update do CS2. Co zmienia dzisiejsza aktualizacja CS2 i czy deweloperzy postanowili dokonać poważniejszych zmian? Sprawdźmy to! Czym byłoby życie, bez sprawdzania w środku nocy, czy pojawiła się już nowa aktualizacja CS2? Na szczęście dzisiaj nie musieliśmy długo czekać i dosłownie przed chwilą Valve poinformowało o wypuszczeniu kolejnego pakietu łatek do naszej ukochanej gry. Zmartwimy Was, tym razem nie dostaliśmy zbyt wielu nowości, a deweloperzy postanowili skupić się na poprawie kwestii graficznych i interfejsu. Zmiany te jednak nie będą miały zbyt dużego wpływu na rozgrywkę i są jedynie kosmetyczne. Pełna lista zmian które wprowadza nowa aktualizacja CS2: [ GRAFIKA ] -Naprawiono renderowanie w mieszanej rozdzielczości spowodowane błędnym resetowaniem podczas zmian mapy. -Naprawiono znaną awarię podczas kompilacji oświetlenia w narzędziach warsztatowych Counter-Strike 2. -Naprawiono normalne skalowanie szczegółów UV. -Naprawiono kilka błędów mapowania dwupłaszczyznowego, dodano obsługę niejednolitej skali w trybie mapowania dwupłaszczyznowego. -Dodano opcję zastosowania korekcji koloru albedo do przepuszczalnych tekstur liści i dostosowano moduł cieniujący liści w celu dokładniejszej korekcji kolorów. -Dodano ostrzeżenie podczas uruchamiania gry przy małej ilości dostępnej pamięci systemowej lub przy ograniczonym rozmiarze pliku stronicowania. Takie warunki mogą spowodować niestabilność gry lub awarię. -Różne ulepszenia stabilności. [ Interfejs ] -Naprawiono niespójne zachowanie pól wyboru interfejsu użytkownika podczas deponowania lub wydobywania dużej liczby przedmiotów do i z jednostek magazynowych. -Naprawiono regresję podczas ładowania animowanych awatarów Steam, krowy znów muczą. Notes for today’s release are up: https://t.co/G3Rh8ispvY — CS2 (@CounterStrike) October 15, 2024 Wszystkie aktualizacje CS2 możecie sprawdzić tutaj. Artykuł Krowy znowu muczą – Aktualizacja CS2 16/10/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
Kolejny dzień, kolejna mała aktualizacja CS2. Co tym razem poprawili deweloperzy Valve? Dopiero co wczoraj informowaliśmy Was o nowej aktualizacji CS2, która zmieniała tylko kilka rzeczy, a już mamy kolejną tych samych rozmiarów. Tym razem Valve dokonało jedynie trzech zmian, z czego jedna dotyczy mapy Mirage. Pełną listę zmian które wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2 możecie zobaczyć poniżej: [RÓŻNE] -Optymalizacje wydajności w hierarchiach niezmienionych jednostek. -Różne ulepszenia stabilności. [ MAPY ] Mirage: -Naprawiono znikającą geometrię w apartamentach. Release Notes for today—Wednesday the 9th of October, 2024—are up: https://t.co/2p2Q00twL1 — CS2 (@CounterStrike) October 9, 2024 Jak widać, dzisiejszy update jest naprawdę krótki i nie wprowadza zbyt wielu zmian. Ciężko jednak, by Valve podjęło się wprowadzenia dużych zmian gdy trwa IEM Rio 2024, a tydzień temu mieliśmy do czynienia z naprawdę potężną aktualizacją. Artykuł Kolejny mały update – Aktualizacja CS2 10/10/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1
-
Dziś w nocy Valve wypuściło kolejny update do CS2. Zawiera on małe poprawki i zbyt wiele nie zmienia. Ale co dokładnie przyniosła nowa aktualizacja CS2? Po zeszłotygodniowej aktualizacji, każda kolejna aktualizacja CS2 nie zadowala nas już tak samo. W końcu ciężko, by w każdej Valve wprowadzało nowy tryb albo ogromne poprawki w gameplayu. Jednak małe aktualizacje również są potrzebne i takową otrzymaliśmy dzisiaj w nocy. Co dokładnie zawiera dzisiejsza aktualizacja CS2? Sprawdźmy to Dzisiejsza aktualizacja CS2: Lista zmian [ GRAFIKA ] -Naprawiono powrót niektórych efektów cząsteczkowych, takich jak znaczniki, do mieszanej rozdzielczości w celu uzyskania lepszej wydajności przy niskich ustawieniach graficznych z wyłączoną MSAA. -Poprawiono artefakty świetlne w różnych miejscach we wnętrzu podczas kompilowania map. [RÓŻNE] -Kolory członków drużyny zostaną teraz przypisane na oficjalnych serwerach, gdy tylko wszyscy gracze nacisną AKCEPTUJ. -Dzięki temu kolory będą prawidłowe podczas fazy Pick/Ban oraz podczas rozgrzewki. -Ulepszenia systemu fizyki reaktywności zaklęć, aby lepiej dostosować je do animacji broni. Release Notes for today are up: https://t.co/qlAv57GYnn — CS2 (@CounterStrike) October 9, 2024 Jak widać, dzisiejszy update jest naprawdę mały i poprawia jedynie kilka błędów. Listę poprzednich aktualizacji CS2 znajdziecie pod tym linkiem. Artykuł Małe poprawki w środku tygodnia – aktualizacja CS2 09/10/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.
-
- 1