Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09/02/24 uwzględniając wszystkie działy
-
Co z urlopami, skoro idą do lamusa? Nic się nie zmienia - nie likwidujemy urlopów, rozumiemy, że nie każdy ma czas na internetowe życie w obliczu tego rzeczywistego, chcemy po prostu uprościć ten proces! Dzięki tej zmianie będziesz mógł (mogła) wziąć wolne, kiedy tylko tego potrzebujesz - obowiązują jednak pewne limity. Limit urlopów maksymalna długość urlopu wynosi 14 dni minimalny odstęp od ostatniego urlopu wynosi 30 dni Jak wziąć urlop po nowemu? W prawym górnym rogu klikamy na swój nick, a następnie wybieramy opcję ustawienia konta Z boku po lewej stronie wyszukujemy zakładkę "Urlop" i klikamy w nią Ostatni krok przed nami, a więc potwierdzenie, że chcemy wziąć urlop i wypełnienie pola od kiedy do kiedy ma trwać i podanie obowiązkowego, faktycznego powodu. Możemy zaznaczyć, aby ukryć powód przed użytkownikami, jednak administracja forum będzie widziała go cały czas. Wpisany powód musi być zgodny z regulaminem forum. Jak oceniacie tę zmianę?6 punktów
-
Ta zabawa polega na tym, aby udzielić 5 odpowiedzi na zadane pytanie, udzielając ich w kolejności od najczęściej do najmniej udzielanej . Każda odpowiedź znajdująca się w top 5 najbardziej używanych wyrazów będzie punktowana w skali od 5pkt do 1pkt. ZASADY NAGRODY Nagrody będą rozdawane za pierwsze trzy miejsca pod koniec każdego miesiąca i będą się składać na to punkty z każdej edycji, która miała miejsce w danym miesiącu. Wymień składniki sałatki owocowej - - - - -4 punkty
-
https://megawrzuta.pl/download/611a153ea61ce3af64587aa5f879f55f.html 03:27 +b 06:28 +/-b 07:37 +b 10:40 +/-b 13:34 +b https://megawrzuta.pl/download/770d7113e8cdd0e8acb9f734e10d8dd7.html 12:42 +/-b 13:45 +b 15:05 +b 16:26 XDDDD ahh to on/off 19:00 +b @ UNBAN™ CS 1.6 - @ paterovsky 3:27 b+ 6:07 b+/- 6:28 b- 7:37 b+ 7:46 b+/- 8:42 b+ 10:40 b- 13:34 b+ XD -------------- 9:22 b+/- 12:42 b+/- 13:45-13:47 b+ 13:55 b+/- 15:05 b+ 16:26 b+/- 17:30 b+/- 17:36 b+/- 19:00 b+ XD4 punkty
-
Demko nr1 3:27 -b 6:07 -b 7:37 +b 10:40 -b 13:34 +b Demko nr2 9:22 +b 12:42 +/-b 13:45 - 13:47 +b 13:55 -b 15:05 +b 16:26 -b 17:30 +/-b 17:36 +/-b 19:00 +b3 punkty
-
jestem na NIE - aktywność - kultura Na początku postaraj się utrzymać swoją kulturę na wysokim poziomie i nie wiem czy takie wiadomości utrzymaja pozytywną atmosfere - staż na serwerze, daj się pierw poznać potem pisz podanie -znajomość regulaminu forum, niby go znasz a jednak zamiast odpowiadać edytując post to dodajesz 2 kolejne posty Stary pisalem do diho a sam się dołączyłeś do rozmowy, a jeśli masz jakieś zastrzeżenia co do mnie to zapraszam na dział skargi A co do tego że nie bluźnisz co drugie słowo to też ciekawa rzecz bo są logi z przed tygodnia które mówią co innego I przy okazji w zeszłym miesiącu dostales 3 razy mute'a/gaga3 punkty
-
Oto wyniki konkursu, godz. 21:45 Zwycięzcy: @ kenuNNNN - 3 liczby @ IdoB - 2 liczby @ dzajann - 1 liczba @ Yoshiii - 1 liczba @ uwuwewue - 2 liczby @ PalmaSuczko - 1 liczba3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
- wiek, bałbym się o to co może przyjść do głowy w tym wieku + zaczyna sie rok szkolny i czasu na gre znając życie nie będzie - zerowe doświadczenie - brak znajomości komend - GT - często siedzisz na serwerze? grałeś 4 dni ostatnie xD Jestem na NIE3 punkty
-
3 punkty
-
>> Przed typowaniem zapoznaj się z regulaminem! << 1. Wybieramy 6 liczb z zakresu 1-50 (liczby nie mogę się powtarzać). 2. Liczby należy umieścić w poście zgodnie ze wzorem znajdującym się poniżej. 3. Zabronione jest edytowanie postów po napisaniu, a każda edycja jest dyskwalifikująca. 4. Losowanie odbywa się po 7 dniach od wstawienia tematu i będzie przeprowadzane na stronie generujemy.pl a jego wyniki zostaną opublikowane w tym temacie. 5. Czas na odbiór nagród wynosi 24 godziny od ogłoszenia wyników. 6. Napisanie postu wiąże się z akceptacją tego regulaminu. 7. Nagród nie można przekazywać innym użytkownikom. 8. Nagrody odbieramy u @ Właściciel lub @ Administrator. >> Wzór typowania << 1. Typuję liczby: (wypełniamy wpisując 6 liczb) >> Nagrody << 5 liczb - doładowanie portfela w naszym sklepiku kwotą 20 zł + VIP na forum lub wybranym serwerze na okres 2 miesięcy 4 liczby - doładowanie portfela w naszym sklepiku kwotą 15 zł + VIP na forum lub wybranym serwerze na okres 1 miesiąca 3 liczby - doładowanie portfela w naszym sklepiku kwotą 10 zł + VIP na forum lub wybranym serwerze na okres 14 dni 2 liczby - VIP na forum lub wybranym serwerze na okres 3 dni 1 liczba - brak nagrody Powodzenia!2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1. Nick:AntośPlayGames NGNW.pl, AntośPlayGames 2. Imię:Antoni 3. Wiek:13 4. Link do GT:https://www.gametracker.com/player/AntośPlayGames NGNW.pl/51.68.135.106:27015/ https://www.gametracker.com/player/AntośPlayGames/51.68.135.106:27015/ 5. Doświadczenie:Nie byłem nigdy adminem ale potrafie programować i łatwo zapamiętam komendy 6. Czy byłeś/aś już adminem? [NIE] 7. Znajomość SM [0/8]:2 8. SteamID: STEAM_0:1:652792991 9. Mikrofon: [TAK] 10. Konto PRIME: [TAK] 11. Czy akceptujesz i zobowiązujesz się przestrzegać regulaminu forum, serwera i taryfikatora banów? [TAK] 12. Dlaczego mamy wybrać akurat Ciebie? Ponieważ często siedze na serwerze. Staram sie utrzymać kulture osobistą, ale czasami ponosi mnie w emocjach. Mimo tego że mam 13 lat to brzmię jagbym był po mutacji XD1 punkt
-
1 punkt
-
+/- GT (Siedzisz dopiero od nie dawana, chodź nieźle godzinowo) + Mikrofon + Prime + SM + Wiek + Doświadczenie bardzo na plus - Kulturka (zmieniam zdanie) Jestem na TAK.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
jestem na NIE - brak doświadczenia - wiek - zachowanie na serwerze które nie jest na najwyższym poziomie - staż na serwerze1 punkt
-
Jestem stanowczo na NIE. -GT -SM -Zerowe doświadczenie - wiek, stanowczo za młody - kultura - aktywność + mikrofon1 punkt
-
Koleszko, mimo szczerych chęci jestem na NIE. Nie spełniasz podstawowych wymagań: Minimum 16 lat, wysoka kultura osobista, niekaralność na serwerze. Co najmniej 2 tygodnie stażu na serwerze i minimum 10 godzin przegranych na serwerze. - Wiek - GT - SM Rozumiem że każdy od czegoś zaczyna ale no jednak regulamin to regulamin.1 punkt
-
- Doświadczenie (chociaż każdy, kiedyś zaczyna. W tym ja teraz ) - Wiek - SM - Godziny do podszlifowania +Prime +Mikrofon + Za znajomość podstaw programowania Osobiście jestem na nie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Najaktywniejszy użytkownik miesiąca: @ dzajann Największy spamer Chatboxa: @ kenuNNNN Najbardziej pracowita osoba: @ EXTREMAAAAA Najlepszy gust muzyczny: - Osoba godna zaufania: @ MasterMind Największy ściemniacz: @ NiGeeeL Największy serwerowy tryhard: @ Simon Riley Największy serwerowy skillowiec: @ maTT Nowa osoba na sieci, która pozytywnie zaskoczyła: @ Weezard Największy leń: @ damie Najzabawniejsza osoba: @ NiGeeeL Najładniejsza osoba: - Osoba, która się najszybciej denerwuje: @ MasterMind Największy toxic: -1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Uważam, że najlepsze kabanosy to takie swojskie, robione na wsi.1 punkt
-
ONLY MIRAGE i ONLY MIRAGE #2 [JACKPOT] zgodnie z ankietą, która odbyła się na Discordzie od 1 września na serwerach CS2 będzie dostępny dobrze znany z CSGO Jackpot, w którym będziecie mogli pomnożyć swoje monety (na razie są to monety, zobaczymy, jak to się sprawdzi i jak wpłynie na ekonomię serwerowego sklepiku za walutę). Jacpot obsługujemy komendą !jackpot, aby wejść na konkretne stawki należy użyć ich ID (1- niskie stawki, 2 - średnie stawki, 3 - wysokie stawki, 4 - nielimitowane stawki) wraz z komendą tj. !jackpot ID ilość monet [KONKURS TOP] 1 września nastąpi na serwerach comiesięczny reset rankingów, a przy tym jedna kosmetyczna zmiana; od września właśnie w konkursie TOP3 zostanie zmieniona "wysokość nagród" i będzie to - 1 miejsce: 30 dni VIP - 2 miejsce: 14 dni VIP - 3 miejsce: 7 dni VIP Skoro już jest się jednym z najlepszych niech ma to realne odzwierciedlenie w następnym miesiącu (tym po rozwiązaniu konkursu). Sam czas na odbiór nagród i pozostałe warunki pozostają bez zmian [PLUGINY] aktualizacja pluginów, które dostały aktualniejsze wersje W najbliższym czasie mamy nadzieję na aktualizacje do pluginów, co do których zgłaszaliście błędy, ale o tym będziemy informować na bieżąco w tym dzienniku. Parę wstawek z Jackpotem poniżej:1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
30.08.2024 Olimpia Grudziądz 2-1 KKS Kalisz (18.00) Resovia Rzeszów 2-0 Zagłębie Lublin II (19.05) 31.08.2024 Świt Szczecin 1-2 Polonia Bytom (12.00) Wisła Puławy 1-2 Podbeskidzie B-B (17.00) Skra Częstochowa 0-2 GKS Jastrzębie (18.00) Zagłębie Sosnowiec 2-0 Hutnik Kraków (18.15)1 punkt
-
1 punkt
-
01.09.2024 Fiorentina 2-1 Monza (18.30) Genoa 2-1 Verona (18.30) Juventus 2-1 AS Roma (20.45) Udinese 2-1 Como (20.45)1 punkt
-
Mecze do obstawienia: 30.08.2024 Raków Częstochowa - Piast Gliwice (18.00) Stal Mielec - Lech Poznań (20.30) 31.08.2024 Puszcza Niepołomice - Korona Kielce (14.45) Zagłębie Lublin - GKS Katowice (17.30) Radomiak Radom - Cracovia (20.15)1 punkt
-
Mecze do obstawienia: 30.08.2024 Olimpia Grudziądz - KKS Kalisz (18.00) Resovia Rzeszów - Zagłębie Lublin II (19.05) 31.08.2024 Świt Szczecin - Polonia Bytom (12.00) Wisła Puławy - Podbeskidzie B-B (17.00) Skra Częstochowa - GKS Jastrzębie (18.00) Zagłębie Sosnowiec - Hutnik Kraków (18.15)1 punkt
-
Przyjmuję na okres próbny 5 dni. Po rangę zgłoś się do mnie na discord: rosessuko1 punkt
-
Regulamin forum NGNW.PL Będąc użytkownikiem NGNW.pl (niegraszniewygrasz.pl) zobowiązujesz się do przestrzegania poniższego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. 1. Zasady ogólne Rejestrując się na forum, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych podanych w formularzu oraz na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail. Używanie e-maili tymczasowych do rejestracji jest zabronione, konta będą permanentnie banowane. Wszelkie treści, grafiki dostępne na forum są własnością NGNW.pl, kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody Administracji jest zabronione. NGNW.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy oraz za treści pobrane z forum - pozostają one własnością autorów. Każdy użytkownik może posiadać jedno konto. Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy Administracja udzieliła takowego pozwolenia, wtedy dozwolona ilość konto to: 2. Złamanie jakiegokolwiek punkty regulaminu może zakończyć się otrzymaniem ostrzeżenia lub bana. (patrz pkt. "Ostrzeżenia") Zakaz umieszczania treści pornograficznych, rasistowskich i ogólnie uchodzących za gorszące. Zakaz umieszczania linków i innych materiałów, które mogą urazić i/lub pomawiać innego użytkownika. Wszelkie niejasności, błędy w interpretacji regulaminu zgłaszamy do Administracji. Na forum obowiązują zasady netykiety. 2. Rejestracja na forum / użytkownicy / pisanie tematów i postów Rejestracja jest całkowicie dobrowolna i bezpłatna. Niezarejestrowanie konta skutkuje licznymi ograniczeniami, m.in.: brak dostępu do części forum, brak możliwości komentowania tematów oraz udzielania się na czacie. Rejestrując się na forum, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych podanych w formularzu oraz na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail. Nick nie może zawierać: a) reklamy, b) znaków specjalnych (dozwolone są: litery A-Z, cyfry: 0-9 w dowolnych kombinacjach) c) treści uchodzących za gorszące. Nakaz używania takiego samego nicku na forum, jak i w grze. Każdy użytkownik może posiadać jedno konto. Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy Administracja udzieliła takowego pozwolenia, wtedy dozwolona ilość konto to: 2. Użytkownik akceptując regulamin zobowiązuje się do korzystania z forum zgodnie z zachowaniem; zasad moralnych, netykiety, nie naruszając polskiego prawa. Jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z Administracją forum. Administracja ma prawo do zmiany nicku użytkownika, jeśli ten łamie regulamin. Użytkownik zostanie powiadomiony o zmianie nicku wraz z pouczeniem w wiadomości prywatnej. Przed napisaniem tematu skorzystaj z wyszukiwarki, aby upewnić się, czy Twój problem nie został już rozwiązany. Pisząc temat zwróć uwagę na to, czy robisz to w odpowiednim dziale. Tematy będące w nieodpowiednich działach będą przenoszone lub usuwane. Zadbaj, aby Twój temat był atrakcyjny i nie wprowadzał nikogo w błąd. Nazwa tematu musi być adekwatna do jego treści (zapoznaj się z przykładami poniżej). Poprawna nazwa tematu: [Propozycja nowych skinów na Only Mirage] - Cześć, znalazłem kilka ciekawych skinów, które uważam, że warto dodać na serwerze. Proszę o Wasze zdanie. Niepoprawna forma: [Propka OM] - Cześć, znalazłem kilka ciekawych skinów, które uważam, że warto dodać na serwerze. Proszę o Wasze zdanie. Staraj się pisać zgodnie z zasadami języka polskiego, jeśli masz z tym problemy, skorzystaj np. z programu Word - zadbaj o to, aby inni użytkownicy zrozumieli, co chcesz im przekazać. Nigdy nie używaj koloru czerwonego. Jest on przeznaczony do użytku dla Administracji forum (od rangi Moderator wzwyż). Wyjątek stanowi rozpiska werdyktu dema przez UBT, wówczas czerwonego koloru można użyć do oznaczenia tzw. spalonych akcji. Przestrzegaj zasad netykiety; nie pisz odpowiedzi w stylu - haha, lol, omg itd. Jeżeli wypowiadasz się w podaniu, podaj co najmniej 3 argumenty, dlaczego jesteś na tak, lub na nie. Nie cytuj innych odpowiedzi, nie używaj sformułowań "jak wyżej", "temat wyczerpany przez...", "w 100% zgadzam się z..." itd. Nie wypowiadaj się we własnych podaniach. Jeśli chcesz odpowiedzieć na czyjeś argumenty użyj opcji "edytuj", oznacz daną osobę i jej odpowiedz. Użytkownicy wypowiadający się we własnych podaniach będą upominani notatką od Moderatora lub ostrzeżeniem. Pisz zwięźle i na temat - jeśli Twój temat ma charakter poboczny, napisz go w dziale "Pogaduchy". Wszystkie tematy muszą zostać zamknięte po 7 dniach od ostatniej wypowiedzi. Wszystkie tematy przenosimy do archiwum po upływie co najmniej 2 tygodni (np. od zamknięcia podania). Na forum obowiązuje jednakowe wzory we wszystkich działach, nie modyfikuj ich bez zgody Administracji (dot. właścicieli serwerów, opiekunów serwerów). 3. Urlopy Urlop przysługuje każdej osobie z rangą funkcyjną (od rangi admin serwera wzwyż). Maksymalny czas trwania urlopu wynosi 14 dni, a skorzystać z niego można jeden raz na 30 dni. Użytkownik biorący urlop zobowiązany jest podać jego faktyczny powód. Jeśli wpisany powód urlopu będzie łamał regulamin forum, użytkownik może zostać upomniany słownie lub ostrzeżeniem, a jego urlop może zostać anulowany. 4. Ostrzeżenia / taryfikator ostrzeżeń Za sytuacje, w których użytkownik dopuścił się złamania regulaminu forum, Administratorzy oraz Moderatorzy będą udzielać w pierwszej kolejności notatek zawierających upomnienia słowne (w postach) lub nadawać ostrzeżenia, kiedy dojdzie do nagminnego łamania regulaminu w krótkim odstępie czasowym. Wybrane tematy i posty mogą zostać usunięte wyłącznie w przypadku złamania więcej niż 2 punktów regulaminu. Użytkownik zostanie o tym fakcie poinformowany w powodzie ostrzeżenia. Użytkownicy łamiący regulamin podczas złości, frustracji, czy w wyniku banów, blokad, prywatnych zatargów z innymi użytkownikami będą karani podwójną ilością ostrzeżeń, a w skrajnych przypadkach również banowani permanentnie. W przypadku łamania regulaminu forum w krótkim odstępie czasowym, Administratorzy lub Moderatorzy mogą nałożyć karę wymierzoną indywidualnie - zgodnie z przykładem poniżej. Użytkownik Adam złamał w ciągu godziny cztery punkty regulaminu. Za pierwszym razem Moderacja ostrzegła go słownie wystawiając notkę w poście. Notka jednak nie poskutkowała i Adam złamał regulamin kolejne 3 razy. Moderator podjął decyzję o indywidualnej karze i dodał na konto Adama 5 ostrzeżeń. Dlaczego aż 5? 1 za zignorowanie upomnienia od Moderatora, 3 za każde złamanie regulaminu, 1 dodatkowe za nagminne łamanie regulaminu. Użytkownik ByQ napisał 4 razy odwołanie od bana w ciągu 30 minut. Pierwsze odwołanie nie posiadało odpowiedniego wzoru, ByQ otrzymał notkę z instrukcja napisania poprawnego odwołania, a jego temat został przeniesiony do kosza. Za drugim razem również nie użył wzoru, za trzecim razem wypełnił go nieprawidłowo, a za czwartym wylał swoją frustrację w stronę Moderacji. ByQ otrzyma łącznie 5 ostrzeżeń. Dlaczego aż 5? 1 za zignorowanie notki, 3 za błędnie napisane tematy i zaśmiecanie forum, 1 dodatkowe za nagminne łamanie regulaminu. Taryfikator ostrzeżeń: 1/6 ostrzeżeń - charakter upominający, użytkownik nadal zachowuje swobodę korzystania z forum. 2/6 ostrzeżeń - blokada pisania na 1 godzinę, możliwe zastosowanie moderowanej zawartości przez 60 minut. 3/6 ostrzeżeń - blokada pisania na 3 godziny. 4/6 ostrzeżeń - blokada pisania na 1 dzień, moderowana zawartość przez 3 godziny. 5/6 ostrzeżeń - blokada pisania na 1 dzień, moderowana zawartość przez 2 dni. 6/6 ostrzeżeń - permanentna blokada na forum. Aby odpracować ostrzeżenie na forum skorzystaj z działu "Odpracuj ostrzeżenie". Zapoznaj się z poniższą instrukcją, jak odpracować ostrzeżenie. Odpracuj ostrzeżenia poprzez robienie reklam naszej sieci na innych forach (uwaga: zabronione jest korzystanie z botów wykonujących reklamy automatycznie). Nie używaj reklam wykorzystanych już do odpracowania ostrzeżenia przez Ciebie lub innego użytkownika. Możesz wykupić odpracowanie ostrzeżenia zgodnie z cennikiem widocznym w ww. dziale. W przypadku zablokowania dostępu do forum (ban permamentny), aby odpracować ostrzeżenie skontaktuj się z Administracją forum. Odpracowania bana (6 ostrzeżeń) możliwe jest dla każdego użytkownika tylko 1 raz (sposoby został opisane w dziale "Odpracuj ostrzeżenie"). Osoby posiadające rangi funkcyjne (Opiekun serwera wzwyż) nie mogą posiadać na swoim koncie żadnego ostrzeżenia i mają 7 dni na jego odpracowanie. 5. Pozostałe zagadnienia Zakaz udostępnienia plików zawierających wirusy i treści zakazanych na forum (pornografia, treści gorszące). Awatar i sygnatura nie mogą reklamować innej sieci serwerów. Dozwolone są sygnatury reklamujące wszelkie systemy poleceń/reflinki. Administracja nie ingeruje w wiadomości prywatne użytkowników. Jeśli dany użytkownik wysyła niechciane treści - zablokuj go. Zgłoszenia użytkowników będą rozpatrywane w kolejności: od najstarszego. Kwestie nieporuszone w regulaminie będą rozpatrywane indywidualnie przez Administrację i sukcesywnie opracowywane w regulaminie. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie forum oraz innych regulaminach. Obowiązkiem Administracji jest poinformowanie użytkownika o wszelkich dokonanych zmianach - będzie to dokonywane przy użyciu notki z datą oraz opisem wprowadzonych zmian.1 punkt