Jump to content
wspolpraca

Współpracujmy - to takie proste!

Jeśli terroryści i antyterroryści potrafią się dogadać, to my również możemy! Jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy i chętnie podejmiemy rozmowy.

Zagłosuj na nasze serwery

Zagłosuj na nasze serwery

Jedno kliknięcie dla każdego serwera, a jak wpsiera jego rozwój. Zagłosuj na nasze serwery, odpowiedz w temacie i zgarnij reputację w ramach wdzięczności za pomoc!

Ustaw skiny na serwerach CS2

Ustaw skiny i kosy na serwerach

Już nic prostszego, jak przejście na skiny.ngnw.pl dzieli Cię od ustawienia ulubionych skinów na naszych serwerach CS2!

Zagłosuj na nasze serwery

Dołącz do grupy Steam

Dołącz do naszej grupy Steam i zyskuj na tym! Będąc na grupie zyskujesz: więcej kredytów podczas gry na serwerach oraz jesteś na bieżące ze wszystkimi wydarzeniami na sieci!

Zagłosuj na nasze serwery

Odwiedź naszego Facebooka

NGNW.pl działa również na Facebooku! Publikujemy tam treści, co najmniej raz w tygodniu i pojawiają się tam kody doładowujące konta w sklepiku, warto być na bieżąco!

Zagłosuj na nasze serwery

Zakup VIP lub kredytów

Kupno usług na ulubionym serwerze to nie tylko korzyści w grze dla gracza, ale także wsparcie serwera i jego rozwoju. Wesprzyj serwer kupując VIP a przedłużąjąc go otrzymasz 10% rabat.

Wiadomości 21.06.2024


Drosz

Recommended Posts

taxii.thumb.jpeg.e3a701bf25b7a599c27a17d791fb23f5.jpeg

Czy Polacy wsiądą do tęczowej taksówki? Jest badanie.

Z okazji Miesiąca Dumy platforma Freenow po raz kolejny przeprowadziła badanie na temat podejścia Polaków do społeczności LGBT+. Okazuje się, że jesteśmy mocno podzieleni w tej sprawie.

Polacy zapytani o to, czy wsiedliby do taksówki oklejonej w barwy flagi tęczowej, w 58 proc. odpowiedzieli twierdząco. Jednak jak zauważa firma Freenow, w 2023 r. było ich więcej — 66 proc.

Ponadto z badania wynika, że 7 na 10 Polaków, wskazało, że "to taksówka jak każda inna", a ponad połowa deklaruje, że wspiera społeczność LGBT+.

34 proc. polskich pasażerów nadal jednak twierdzi, że nie wsiadłoby do taksówki oklejonej w tęczowe barwy. To wzrost o aż 7 punktów procentowych względem zeszłego roku.

45 proc. uważa, że marki w Polsce powinny włączać się w aktywności wspierające społeczność LGBT+ i zwiększające świadomość społeczeństwa na jej temat. Jednak drugie 45 proc. badanych twierdzi, że marki nie powinny tego robić. Odsetek ten wzrósł, ponieważ w zeszłym roku wynosił on 36 proc.

Tegoroczna ankieta Freenow zawierała także dodatkowe pytanie o to, czy zdaniem pasażerów w ciągu ostatniego roku sytuacja osób LGBT+ w Polsce uległa zmianie. 30 proc. badanych twierdzi, że zaszły zmiany na lepsze, 33 proc. uważa, że sytuacja pozostała bez zmian, a 7 proc. — że się pogorszyła.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • RoseS locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy