Skocz do zawartości
wspolpraca

Współpracujmy - to takie proste!

Jeśli terroryści i antyterroryści potrafią się dogadać, to my również możemy! Jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy i chętnie podejmiemy rozmowy.

Zagłosuj na nasze serwery

Zagłosuj na nasze serwery

Jedno kliknięcie dla każdego serwera, a jak wpsiera jego rozwój. Zagłosuj na nasze serwery, odpowiedz w temacie i zgarnij reputację w ramach wdzięczności za pomoc!

Ustaw skiny na serwerach CS2

Ustaw skiny i kosy na serwerach

Już nic prostszego, jak przejście na skiny.ngnw.pl dzieli Cię od ustawienia ulubionych skinów na naszych serwerach CS2!

Zdobądź skiny od partnera NGNW.pl

Zdobywaj punkty i wymieniaj je na skiny z bestway.gg

Zarejestruj się z kodem "NGNW", zdobywaj punkty za aktywność i wymieniaj je na graffiti, naklejki lub skiny w Counter-Strike 2!

Zagłosuj na nasze serwery

Dołącz do grupy Steam

Dołącz do naszej grupy Steam i zyskuj na tym! Będąc na grupie zyskujesz: więcej kredytów podczas gry na serwerach oraz jesteś na bieżące ze wszystkimi wydarzeniami na sieci!

Zagłosuj na nasze serwery

Odwiedź naszego Facebooka

NGNW.pl działa również na Facebooku! Publikujemy tam treści, co najmniej raz w tygodniu i pojawiają się tam kody doładowujące konta w sklepiku, warto być na bieżąco!

Zagłosuj na nasze serwery

Zakup VIP lub kredytów

Kupno usług na ulubionym serwerze to nie tylko korzyści w grze dla gracza, ale także wsparcie serwera i jego rozwoju. Wesprzyj serwer kupując VIP a przedłużąjąc go otrzymasz 10% rabat.

Train już w grze, poprawki strzelania i spore zmiany na Overpassie – Aktualizacja CS2 14/11/2024


NGNW.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Wow, co to jest za wieczór. Dzisiejsza aktualizacja CS2 przejdzie do historii, to jest już pewne. Najważniejsza informacja to powrót mapy Train do CS2!

Train w CS2, to jest fakt. Przed chwilą pojawiła się aktualizacja CS2, która wprowadza Train do gry. Nie jest to jednak jedyna zmiana, bowiem Valve dopracowało również system obrażeń i animacji, a także dokonało wielu zmian na mapie Overpass. Pełną listę zmian, które wprowadza najnowsza aktualizacja CS2 możecie zobaczyć poniżej:

Train, zmiany na Overpassie i poprawki strzelania – najnowsza aktualizacja CS2:

[ PREDYKCJA OBRAŻEŃ ]
-Dodano ustawienia predykcji obrażeń. Predykcja obrażeń pozwala klientom natychmiast odtwarzać efekty dźwiękowe/wizualne zadawanych obrażeń bez oczekiwania na potwierdzenie serwera. Może to sprawić, że strzelanie będzie bardziej responsywne, ale wiąże się z ryzykiem błędów (np. przez odrzut, oznaczenie przeciwnika lub śmierć, o której klient jeszcze nie wie).
-Efekty strzałów w ciało (domyślnie wyłączone), strzałów w głowę (domyślnie wyłączone) oraz efekt ragdolla po zabiciu (domyślnie włączone) można włączyć lub wyłączyć osobno.
-Predykcja obrażeń nie działa przy wysokim pingu.

[ ANIMACJA ]

-Zaktualizowano animację trzecioosobową, która odtwarza się, gdy gracz zostaje oślepiony granatem błyskowym. Teraz animacja dokładnie odzwierciedla poziom widoczności gracza, a pozycja z ręką zakrywającą oczy pojawia się tylko przy całkowitym oślepieniu.
-Naprawiono przypadek, w którym nogi nie były prawidłowo animowane podczas otrzymywania obrażeń.

[ GRAFIKA ]
-Dodano ambient occlusion dla nóg z perspektywy pierwszej osoby, aby lepiej wpasować je w otoczenie.
-Optymalizacje wydajności efektów koktajli Mołotowa i zapalających.

[ GRANATY ]
-Dodano oznaczenia osi do znaczników celownika ustawienia granatów.
-Podgląd rzutu granatem pokazuje efekt skoku, gdy przycisk skoku jest wciśnięty.

[ PRZEWODNIKI MAP ]
-Dodano przewodnik po mapie Train, który demonstruje cztery proste ustawienia granatów dla terrorystów. Aby załadować przewodnik po mapie, przejdź do Graj → Trening i włącz „Załaduj przewodniki map”.
-Dodano komendy annotation_*, które umożliwiają tworzenie, zapisywanie i ładowanie węzłów oraz plików przewodników map, przechowywanych w /annotations/.

[ RÓŻNE ]
-Nowe ustawienia gry dotyczące mieszania mapy radaru i przejrzystości tła.
-Naprawiono przypadek, w którym postępy z wcześniej ukończonej przepustki Armory były widoczne podczas aktywacji nowej przepustki.
-Naprawiono regresję z wprowadzaniem tekstu chińskiego przez Metody Wprowadzania Microsoftu.
-CSTV pozwala teraz ustawić tv_delay i tv_delay1 na wartość mniejszą niż 6 sekund.
-Numer szablonu Charma jest teraz dostępny w opisach Charma.

[ MAPY ]

Train
Dodano mapę Train do trybów Rywalizacja, Casual i Deathmatch.

Mapy społecznościowe
-Dodano Basalt i Edin do trybów Rywalizacja, Casual i Deathmatch.
-Dodano Palais i Whistle do trybu Wingman.
-Usunięto Thera, Mills, Assembly i Memento ze wszystkich trybów gry.

Ancient
-Naprawiono błędy oświetlenia.
-Naprawiono luki kolizyjne.
-Naprawiono złe miejsca na strzały przez ściany.
-Naprawiono miejsce, w którym gracz mógł utknąć.

Italy
-Naprawiono problematyczne miejsca do wzmocnień.

Mirage
-Naprawiono pikselowy podgląd.

Overpass
-Aktualizacje wizualne obszaru kanałów i B-site.
-Przebudowa mechaniki spadania z nieba.
-Optymalizacje wydajności, zwłaszcza w obszarze kanałów i B-site.
-Dodano znak blokujący złą linię widzenia z długiego wzmocnienia do CT spawn.
-Usunięto mały płot przy krawędzi obszaru piknikowego, który utrudniał widoczność stacji kolejowej.
-Usunięto geometrię pod zniszczoną ciężarówką, która wyglądała jak nogi gracza.
-Zamieniono okna na nieprzezroczyste powierzchnie w stacji kolejowej, aby usunąć złe linie widzenia.
-Usunięto drzewo, które zakłócało linię widzenia.
-Przesunięto jedno z wieczek skrzyń na A-site, aby zablokować złą linię widzenia.
-Usunięto lampy, które mogły wyglądać jak głowy graczy na A-site.
-Usunięto drzewa i obiekty wokół parku i stacji kolejowej, które uniemożliwiały graczom wycofanie się do przydatnych -miejsc.
-Usunięto ogrodzenie z siatki w alejce, które utrudniało dostrzeżenie graczy.
-Dostosowano mgłę i zmniejszono odległość, na której modele postaci zyskują zwiększony efekt widoczności.
-Ulepszono wygląd półki w niebie, aby mniej przypominała gracza.
-Dostosowano rekwizyty i oświetlenie w niebie, aby zredukować szum i poprawić jasność graczy.
-Usunięto ręczny wózek za beczkami na B-site, aby gracze mogli wycofać się do rogu.
-Dostosowano kolizję wokół beczek dla lepszego poruszania się graczy.
-Dodano światło za beczkami dla lepszej widoczności graczy.
-Naprawiono dziwną kolizję beczki, która powodowała niespójne strzały przez ściany.
-Naprawiono złe renderowanie graffiti na B-site.
-Usunięto betonowy blok za workami z cementem na B-site, aby poprawić poruszanie się graczy.
-Ustawiono wiele mniejszych obiektów tak, aby wykluczały ruchy graczy i odbicia granatów.
-Naprawiono pikselowe podglądy.
-Drobne aktualizacje wizualne na całej mapie.

Shoots

-Usprawnienia wydajności w niektórych obszarach.

And today’s Release Notes. There’s lots: https://t.co/r14s1DUBDD

— CS2 (@CounterStrike) November 13, 2024

Każda poprzednia aktualizacja CS2 – sprawdź tutaj

Artykuł Train już w grze, poprawki strzelania i spore zmiany na Overpassie – Aktualizacja CS2 14/11/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.

  • Lubię 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności | Regulamin forum NGNW.pl