Jump to content
wspolpraca

Współpracujmy - to takie proste!

Jeśli terroryści i antyterroryści potrafią się dogadać, to my również możemy! Jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy i chętnie podejmiemy rozmowy.

Zagłosuj na nasze serwery

Zagłosuj na nasze serwery

Jedno kliknięcie dla każdego serwera, a jak wpsiera jego rozwój. Zagłosuj na nasze serwery, odpowiedz w temacie i zgarnij reputację w ramach wdzięczności za pomoc!

Ustaw skiny na serwerach CS2

Ustaw skiny i kosy na serwerach

Już nic prostszego, jak przejście na skiny.ngnw.pl dzieli Cię od ustawienia ulubionych skinów na naszych serwerach CS2!

Zagłosuj na nasze serwery

Dołącz do grupy Steam

Dołącz do naszej grupy Steam i zyskuj na tym! Będąc na grupie zyskujesz: więcej kredytów podczas gry na serwerach oraz jesteś na bieżące ze wszystkimi wydarzeniami na sieci!

Zagłosuj na nasze serwery

Odwiedź naszego Facebooka

NGNW.pl działa również na Facebooku! Publikujemy tam treści, co najmniej raz w tygodniu i pojawiają się tam kody doładowujące konta w sklepiku, warto być na bieżąco!

Zagłosuj na nasze serwery

Zakup VIP lub kredytów

Kupno usług na ulubionym serwerze to nie tylko korzyści w grze dla gracza, ale także wsparcie serwera i jego rozwoju. Wesprzyj serwer kupując VIP a przedłużąjąc go otrzymasz 10% rabat.

Nowa skrzynka i kosa, skin do Zeusa i ponowne jego użycie i cienie smoke’ów – Aktualizacja CS2 07/02/2024


NGNW.pl

Recommended Posts

Narzekaliśmy i przyznajemy to szczerze oraz otwarcie na działania Valve w kontekście do Counter-Strike’a. Jednakże wraz z pierwszą środą lutego 2024 roku deweloperzy zaszaleli i to naprawdę! Opublikowali oni w nocy olbrzymi update, ważący niespełna 9 GB. Najnowsza aktualizacja CS2 liczy dokładnie 79 zmian. Jest ich pełno, bo mówimy chociażby o nowej skrzynce, skinach do Zeusa czy ponownym strzelaniu z niego. 

Aktualizacja CS2 07/02/2024 – prawie 9 GB zmian!

Takiej aktualizacji nie było dawno. Valve w sumie dość długo nie publikowało konkretnych aktualizacji aż do 7 lutego 2024 roku. Zmian jest naprawdę wiele. Światło dzienne ujrzała nowa skrzynka, nowy nóż, do Zeusa można adaptować skiny, z Zeusa można ponownie strzelać. Na broń można już nakleić pięć naklejek. Generalnie to i tak nie wszystko, dlatego najlepszym rozwiązaniem będzie przeczytanie wszystkich zmian!

[WYŚCIG ZBROJEŃ]

  • Dodano Wyścig Zbrojeń do dostępnych trybów gry. 
  • Dodano mapy “Baggage” i “Shoots”. 

[WYKOŃCZENIA BRONI]

  • Wprowadzona została skrzynka Kilowatt, która zawiera 17 skórek broni zaprojektowanych przez społeczność oraz nóż Kukri z oryginalnymi wykończeniami jako rzadki przedmiot specjalny. 
  • Różnorodne poprawki błędów i ulepszenia.

[NAKLEJKI]

  • Kapsuła z naklejkami Ambush jest już dostępna w sprzedaży.
  • Dodano obsługę elastycznego umieszczania naklejek. Naklejki można teraz umieszczać w pozycjach określonych przez użytkownika i obracać po nałożeniu na broń. 
  • Wszystkie bronie obsługują teraz do pięciu naklejek. (Wcześniej maksymalnie były to 4 naklejki – przyp. red.)
  • Dodano funkcję powiększania podczas umieszczania naklejek, aby umożliwić bardziej precyzyjne nakładanie naklejek. 
  • Różnorodne poprawki błędów i ulepszenia.

[ZESTAWY MUZYCZNE]

  • Zestaw muzyczne NIGHTMODE jest teraz dostępny w sprzedaży w wersji standardowej i StatTrak.

[ZEUS]

  • Umożliwiono ponowne użycie Zeusa we wszystkich trybach gry po 30-sekundowym opóźnieniu ładowania.
  • Dodano obsługę nakładania naklejek i plakietek na Zeusa.
  • Dostosowano pozycję modelu pierwszoosobowego Zeusa.
  • Dodano ikonę  Zeusa do kart zabójstw i podsumowania zadanych obrażeniach po rundzie. 

[GRANAT DYMNY]

  • Granat dymny rzuca teraz cienie. 
  • Poprawiono renderowanie i animację granatu dymnego. 

[ROZGRYWKA]

  • Do menu zakupów dodano przycisk “Zwróć wszystko”.
  • Dodano ustawienie umożliwiające wyłączenie znaczników pocisków pierwszoosobowych. 
  • Tłumiki można teraz zawsze ponownie podłączyć, niezależnie od tego, czy ich odłączanie jest wyłączone, czy nie. 
  • Sygnały graczy nie są już dłużej blokowane przez niewidzialną geometrię.
  • Różnorodne korekty strzelania z sub-tick.
  • Naprawiono kilka przypadków, w których gracze mogli po cichu spaść z pionowych powierzchni. 
  • Poprawiona płynność przesuwania się po powierzchniach.
  • Naprawiono błąd powodujący niestabilność kolizji pomiędzy graczami.
  • Aby mieć pewność, że wyposażenie jest prawidłowe na początku meczów, zmiany nie są już dozwolone podczas wyszukiwania gry trybu Premier, Turniejowy lub Skrzydłowy. 

[DŹWIĘK]

  • Dodano opcję wyboru urządzenia wejściowego audio dla VOIP z menu ustawień audio. 
  • Dodano opcję zmiany progu mikrofonu (minimalnej głośności przed rozpoczęciem transmisji dźwięku) z menu opcji audio, a także pomiaru bieżącej głośności mikrofonu. 
  • Dodano opcję słuchania własnego mikrofonu z menu ustawień audio, aby usłyszeć jak brzmisz. 
  • Zastąpiono efekt dźwiękowy ognia M249.
  • Zastąpiono efekty dźwiękowe ładowania Zeusa, ładowania niedostępnego i stanu gotowości do ładowania.
  • Dalsze zmniejszenie efektów okluzji. 
  • Drobne poprawki w miksie.
  • Naprawiono błąd, przez który niektóre dźwięki skupiające się na graczy były postrzegane jako dochodzące nieco z tyłu gracza.

[SIEĆ]

  • W wielu przypadkach zmniejszono przewagę podglądacza. 
  • Stopień przewagi podglądacza w stanie ustalonym zostaje zmniejszony o 16 ms. 
  • Zmniejszono również częstotliwość sytuacji, które prowadzą do bardzo dużej przewagi podglądacza z powodu nadmiernej kolejki poleceń. 
  • Dodano polecenie konsoli cl_ticktiming, które drukuje raport z podziałem na różne źródła opóźnień. 
  • Dodano opcję buforowania aktualizacji serwera i poleceń użytkownika jednym lub większą liczbą pakietów. Można to wykorzystać do wygładzenia zacinania się spowodowanego utratą pakietów kosztem zwiększonego opóźnienia. 

[INTERFEJS UŻYTKOWNIKA]

  • Dodano obsługę oddzielnych menu głównego i ustawień mapy tła sprawdzającej elementy.
  • Dodano “Baggage” i “Warehouse” jako opcje do menu głównego i map tła inspekcji przedmiotów. 
  • Czat drużynowy w grze będzie teraz poprzedzany nazwą drużyny (np. [T] lub [CT]).
  • Dodano status “Przeciążenie XP”, który jest przyznawany graczom, którzy zdobyli wszystkie swoje normalne punkty doświadczenia w ciągu tygodnia (11 166 punktów doświadczenia) i osiągnęli zmniejszony przyrost XP. Status przeciążenia XP jest przypisany do nazw graczy na tablicy wyników, w menu głównym, powiadomieniach o śmierci itp. Stan przeciążenia XP jest przyznawany na minimum tydzień. Dodatkowe poziomu statusu przeciążenia PD można odblokować, zdobywając wszystkie normalne PD przez wiele kolejnych tygodni. 
  • Agenci z unikalnymi animacjami kibicowania na koniec meczu mają teraz także unikalne animacje porażki. Możesz wyłączyć odtwarzanie animacji porażek dla lokalnego gracza w ustawieniach.
  • Dodano więcej wyróżnień na koniec meczu. 

[RÓŻNE]

  • Dostosowano zakres ocen CS, które pozwalają na wspólne party w trybie dobierania graczy Premier.
  • Naprawiono przypadek, w którym myszy o wysokim DPI powodowały drżenie ruchu myszy. 
  • Dodano drobne ulepszenia animacji podczas odtwarzania demek. 

[MAPY]

Inferno

  • Naprawiono różne luki i dostosowano kolizję granatów, żeby ich odbicia były bardziej przewidywalne. 
  • Dostosowano mieszanie tekstur, aby poprawić widoczność gracza.

Ancient

  • Poprawiono kolizję granatów na ziemi w obszarze bombowym B, aby odbicia granatów były bardziej przewidywalne. 

Anubis

  • Poprawiono tekstury w dolnym tunelu.
  • Naprawiono kolizję na wszystkich filarach, aby gracze nie mogli już korzystać z pixelowego boosta.
  • Naprawiono kolizję, aby granat zaczepny nie wypadł poza mapę na szczycie konstrukcji na respawnie terrorystów. 
  • Naprawiono brakującą kolizję na schodach na ulicy, która umożliwiała wypadanie upuszczonej broni poza mapę.
  • Poprawiona widoczność przy respawnie antyterrorystów.
  • Naprawiono niewidzialnego półkę, która dawała boosta na bombsite B.
  • Naprawiono różnorodne luki w teksturach, mapie. 
  • Naprawiono brakującą kolizję na schodach w miejscu odrodzenia antyterrorystów, która umożliwiała wypadanie broni/bomby z mapy.
  • Naprawiono brakującą kolizję w Fontannie, która umożliwiała wypadnięcie broni/bomby z mapy.
  • Naprawiono niektóre drzwi, które nie generowały śladów po pociskach. 
  • Naprawiono problem z vis na ulicy.

Overpass

  • Naprawiono kolizję powodującą nieprzewidywalny ruch gracza.

Mirage

  • Dodano kolizję, aby zapobiec byciu bombie nieosiągalną.
  • Poprawiono niektóre kolizje, aby zapobiec przechodzeniu po półkach/pikselach.
  • Naprawiono blokowanie się gracza podczas otrzeliwania środkowej rampy, upraszczając geometrię podłogi i ściany.
  • Usunięto szczotkę do klipsa z apartamentów, aby poprawić ustawienie składów flashy.

Nuke

  • Zbudowano kolizję, aby zapobiec utknięciu bomby za beczkami.
  • Naprawiono znikającą siatkę. 
  • Naprawiono dynamiczne przycinanie cieni na postaciach  w Vendingu.
  • Poprawiono przycinanie otworów wentylacyjnych. 
  • Naprawiono wodę na bombiste, aby uzyskać lepsze odbicia przy niskich ustawieniach.
  • Naprawiono problem z vis na respawnie terrorystów. 
  • Naprawiono kolizję na rampie na bombiste B.
  • Naprawiono dziury w teksturach, na mapie. 

Vertigo

  • Naprawiono dziury w teksturach i inne drobne błędy związane z geometrią. 

Italy

  • Naprawiono niektóre kolizje, aby zapobiec utknięciu graczy w apartamencie.

Office

  • Naprawiono przypadek, w którym gracze mogli skakać po ścianie.
  • Naprawiono przypadek, w którym gracze mogli utknąć, jeśli kucali. 

Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji. 

Today we are excited to ship Arms Race (with Shoots and Baggage!), the Kilowatt Case featuring the Kukri Knife and the first Zeus x27 weapon finish, the @NIGHTMODE Music Kit Box, and the Ambush Sticker Capsule alongside a number of updates to just about everything else.

— CS2 (@CounterStrike) February 7, 2024

Artykuł Nowa skrzynka i kosa, skin do Zeusa i ponowne jego użycie i cienie smoke’ów – Aktualizacja CS2 07/02/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy