Skocz do zawartości
wspolpraca

Współpracujmy - to takie proste!

Jeśli terroryści i antyterroryści potrafią się dogadać, to my również możemy! Jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy i chętnie podejmiemy rozmowy.

Zagłosuj na nasze serwery

Zagłosuj na nasze serwery

Jedno kliknięcie dla każdego serwera, a jak wpsiera jego rozwój. Zagłosuj na nasze serwery, odpowiedz w temacie i zgarnij reputację w ramach wdzięczności za pomoc!

Ustaw skiny na serwerach CS2

Ustaw skiny i kosy na serwerach

Już nic prostszego, jak przejście na skiny.ngnw.pl dzieli Cię od ustawienia ulubionych skinów na naszych serwerach CS2!

Zdobądź skiny od partnera NGNW.pl

Zdobywaj punkty i wymieniaj je na skiny z bestway.gg

Zarejestruj się z kodem "NGNW", zdobywaj punkty za aktywność i wymieniaj je na graffiti, naklejki lub skiny w Counter-Strike 2!

Zagłosuj na nasze serwery

Dołącz do grupy Steam

Dołącz do naszej grupy Steam i zyskuj na tym! Będąc na grupie zyskujesz: więcej kredytów podczas gry na serwerach oraz jesteś na bieżące ze wszystkimi wydarzeniami na sieci!

Zagłosuj na nasze serwery

Odwiedź naszego Facebooka

NGNW.pl działa również na Facebooku! Publikujemy tam treści, co najmniej raz w tygodniu i pojawiają się tam kody doładowujące konta w sklepiku, warto być na bieżąco!

Zagłosuj na nasze serwery

Zakup VIP lub kredytów

Kupno usług na ulubionym serwerze to nie tylko korzyści w grze dla gracza, ale także wsparcie serwera i jego rozwoju. Wesprzyj serwer kupując VIP a przedłużąjąc go otrzymasz 10% rabat.

Animacje, obserwacja i przeróżne zmiany – Aktualizacja CS2 16/2/2024


NGNW.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiejsza aktualizacja dla CS2 o wadze 1 gigabajta niesie za sobą wiele przeróżnych, małych zmian. Wśród nich wyróżnić można zmiany w kwestii obserwacji meczów, poprawki dla animacji oraz kilka małych zmian dla map.

Animacje, obserwacja i przeróżne zmiany

[ ANIMACJA ]

  • Naprawiono animacje wchodzenia po drabinach.
  • Naprawiono agentów w menu trzymających tasery.
  • Naprawiono animację trzymania noża Kukri podczas intro drużyny.

[ OBSERWACJA ]

  • Komendy spec_lock_to_accountid i spec_lock_to_current_player są teraz dostępne dla komentatorów/obserwatorów.
  • Komendy spec_player i spec_goto działają teraz w CSTV i odtwarzaczu dem.
  • Ustawienie serwera tv_secure_bypass umożliwia teraz łączenie obserwatorów HLAE z serwerami CSTV zabezpieczonymi przez VAC.

[ ROZGRYWKA ]

  • W trybie Deathmatch, Zeusa można kupić po każdym odrodzeniu i będzie on dokupiony ponownie, jeśli nie jest w trybie losowej broni.
  • W trybie Deathmatch, drugie zabicie Zeusa w tym samym życiu zapewni podwójne punkty.
  • Komenda mp_modify_timeouts po stronie serwera umożliwia dodanie/odjęcie taktycznej przerwy na żądanie drużynie CT/T, jeśli plik kopii zapasowej zostanie przywrócony lub zespół błędnie wziął taktyczną przerwę na żądanie zamiast przerwy technicznej.

[ LOGOWANIE ]

  • Rozpoczęcie i zakończenie rozgrzewki będzie teraz powodowało wyświetlenie komunikatu w dzienniku serwera gry.
  • Zgłoszone obrażenia nie wyświetlają już błędu, gdy są zgłaszane w dzienniku serwera gry.

[ RÓŻNE ]

  • Poprawiono płynność animacji viewmodelu, gdy liczba klatek na sekundę klienta jest niska lub niestabilna.
  • Naprawiono problemy z implementacją powiązań klawiszy opartych na skankodzie.
  • Przypisania klawiszy są teraz niezależne od wejściowych ustawień.
  • Dodano element HUD do diagnostyki wydajności, który można skonfigurować w menu Ustawienia gry („Telemetria”).
  • Usunięto cq_netgraph i cq_netgraph_problem_show_auto. Zamiast tego zaimplementowano cl_hud_telemetry_serverrecvmargin_graph_show.
  • Naprawiono okazjonalny brak połączenia z lokalnym serwerem treningowym bez połączenia ze Steam.
  • Naprawiono błąd z animacją grupy umiejętności na końcu meczów turniejowych.
  • Naprawiono problemy z wydajnością lunety snajperskiej i dostosowano obróbkę wizualną.
  • Różne ulepszenia wydajności.

[ MAPY ]

Vertigo:

  • Naprawiono geometrię granatów wokół jednostki klimatyzacyjnej na B.
  • Naprawiono przecinanie się filaru na spawnie T, które potencjalnie umożliwiało zrzucenie bomby w niedostępny obszar.

Nuke:

  • Dostosowano geometrię wokół wejścia do otworów wentylacyjnych, aby zapobiec przenikaniu stóp graczy przez otwory wentylacyjne.
  • Poprawiono kolizję siatek drzwi przesuwnych na rampie.

Anubis:

  • Dodano i usunięto drabinę w pobliżu podsadzki przy spawnie T.
  • Naprawiono kilka miejsc, w których można było wyrzucić bombę poza mapę.

Overpass:

  • Ulepszenia geometrii.
  • Naprawiono znikającą siatkę.

Artykuł Animacje, obserwacja i przeróżne zmiany – Aktualizacja CS2 16/2/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności | Regulamin forum NGNW.pl