Jump to content
wspolpraca

Współpracujmy - to takie proste!

Jeśli terroryści i antyterroryści potrafią się dogadać, to my również możemy! Jesteśmy otwarci na wszelkie formy współpracy i chętnie podejmiemy rozmowy.

Zagłosuj na nasze serwery

Zagłosuj na nasze serwery

Jedno kliknięcie dla każdego serwera, a jak wpsiera jego rozwój. Zagłosuj na nasze serwery, odpowiedz w temacie i zgarnij reputację w ramach wdzięczności za pomoc!

Ustaw skiny na serwerach CS2

Ustaw skiny i kosy na serwerach

Już nic prostszego, jak przejście na skiny.ngnw.pl dzieli Cię od ustawienia ulubionych skinów na naszych serwerach CS2!

Zagłosuj na nasze serwery

Dołącz do grupy Steam

Dołącz do naszej grupy Steam i zyskuj na tym! Będąc na grupie zyskujesz: więcej kredytów podczas gry na serwerach oraz jesteś na bieżące ze wszystkimi wydarzeniami na sieci!

Zagłosuj na nasze serwery

Odwiedź naszego Facebooka

NGNW.pl działa również na Facebooku! Publikujemy tam treści, co najmniej raz w tygodniu i pojawiają się tam kody doładowujące konta w sklepiku, warto być na bieżąco!

Zagłosuj na nasze serwery

Zakup VIP lub kredytów

Kupno usług na ulubionym serwerze to nie tylko korzyści w grze dla gracza, ale także wsparcie serwera i jego rozwoju. Wesprzyj serwer kupując VIP a przedłużąjąc go otrzymasz 10% rabat.

Mnóstwo różności; zmiany dla Inferno – Aktualizacja CS2 28/2/2024


NGNW.pl

Recommended Posts

Po niespełna dwóch tygodniach, deweloperzy CS2 powracają z kolejną aktualizacją. Dziś na liście zmian wiele różnych poprawek związanych ze stabilnością gry, a także kilka udoskonaleń na Inferno.

[ RÓŻNE ]

  • Pozycja odrodzenia nie jest już ustalana losowo, gdy gracz ponownie łączy się z serwerem w czasie zamrożenia. Sekwencja punktów odradzania jest teraz konfigurowana na początku mapy i jest zapisywana/przywracana z kopii zapasowych rund.
    • Na oficjalnych serwerach dobierania graczy, którzy rozłączą się i ponownie połączą w czasie zamrożenia, odrodzą się w punkcie, który został im przydzielony na początku rundy.
    • Na serwerach społeczności gracze, którzy rozłączą się i ponownie połączą w czasie zamrożenia, otrzymają jedno z pięciu miejsc odrodzenia przypisanych drużynie w tej rundzie.
    • Podczas przywracania plików kopii zapasowych z rundy (co jest zalecane w ustawieniach turnieju po rozłączeniu/ponownym podłączeniu), gracze pojawią się na pozycjach, które zostały im pierwotnie przydzielone na początku tej rundy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze widzieli czarny ekran po wielokrotnym rozłączaniu i ponownym łączeniu podczas przerwy technicznej.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze rozłączający się i ponownie dołączający do meczu turniejowego nieprawidłowo wchodzili w interakcję z algorytmem odradzania się botów.
  • Naprawiono niektóre przypadki, w których muzyka MVP nie była odtwarzana lub odtwarzała muzykę na koniec rundy.
  • Naprawiono błąd w trybie Deathmatch, w wyniku którego zabójstwa podczas rozgrzewki liczyły się do nagrody za strzał zdrowia i premię do wyniku Zeusa.
  • Naprawiono skakanie graczy wyżej niż normalnie po przełączaniu na niską liczbę klatek na sekundę.
  • Naprawiono przypadek ignorowania przez serwer zmiany broni.
  • Naprawiono problemy z renderowaniem cienia dymu i ulepszenia wydajności.
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry na Linuksie podczas naciśnięcia klawisza Alt.
  • Naprawiono niektóre przypadki, w których występowały problemy z ilością klatek na sekundę z powodu kompilacji shaderów.
  • Poprawione zachowanie, gdy dane wejściowe użytkownika nie docierają na serwer na czas z powodu utraty pakietów lub problemów z ilością klatek klienta.
  • Dostosowano różne nuty dotyczące zestawu muzycznego NIGHTMODE.
  • Naprawiono przypadek, w którym niektórzy gracze w Ameryce Północnej zawsze nie akceptowali meczu na serwerze w Europie, ponieważ SDR wybrał nieprawidłową trasę.
  • Gracze, którzy zostaną wyrzuceni z oficjalnych serwerów turniejowych za zbyt dużą liczbę samobójstw, otrzymają teraz blokadę gier turniejowych.
  • Dostosowano stan bezczynności gracza, aby wykluczyć okresy zawieszenia i przekroczenia limitu czasu rundy.
  • Kurczaki nie wchodzą już w interakcję z upuszczoną bronią.
  • Nakładka lunety snajperskiej nie pojawia się już w rzutniach narzędzi (takich jak Młot).

[ MAPY ]

  • Dostosowano priorytety miejsc odradzania się dla trybów gry Premier i Turniejowym na Anubis, Inferno, Mirage, Nuke, Overpass i Vertigo.

Inferno

  • Naprawiono zgłoszone przez społeczność luki w mapie i modelu Trike’a.
  • Podniesiona sklejka na górze Banana, aby zakryć widoczność głowy.
  • Wygładzono ruch naziemny w Bananie i Bombsite A.
  • Podwyższenie łuku w kierunku środka.
  • Usunięto ławkę w pobliżu Biblioteki.
  • Usunięto pachołek w przejściu podziemnym.

[ WARSZTAT ]

  • Naprawiono ograniczenie map świetlnych do rozdzielczości 4k w narzędziach warsztatu CS2.
  • Zaktualizowano kontrolę naklejek, aby sprawdzić zużycie w krokach co 0,1, aby dopasować je do skrobania naklejki.
  • Dodano teksturę chropowatości do naklejek foliowych w Edytorze przedmiotów.
  • Zaktualizowany system pomocy dla nowych funkcji naklejek.

Artykuł Mnóstwo różności; zmiany dla Inferno – Aktualizacja CS2 28/2/2024 pochodzi z serwisu Respawn.pl.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy